Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Per_växjö skrev:Men om det blir nyköping så är det väl 18årsgräns på resan, för det kan bli övernattning??
Lille meg skrev:Sen på søndagen - då setter vi kursen mot ishallen i Nyköping, kollar på matchen och har förbokad två platser i hockeybussen till hemresan på søndagskvelden. =)
Per Carlsson skrev:Hur i helvete ska 2000 Växjöbor få plats i Oskarshamns ishall ?
alfax skrev:Jag vill helst ha Nyköping i första PO,men för min del vore Rögle det bästa för då kör jag ner på fredag ,ska på ett viktigt årsmöte i Halmstad på lördag vore perfekt att övernatta där efter att vi slagit ut Rögle
Viktor666 skrev:alfax skrev:Jag vill helst ha Nyköping i första PO,men för min del vore Rögle det bästa för då kör jag ner på fredag ,ska på ett viktigt årsmöte i Halmstad på lördag vore perfekt att övernatta där efter att vi slagit ut Rögle
Äh, din kyckling!
Det är klart du ska ta en krogrunda i Ängelholm efter i såna fall! I full Lakersmundering!
Då blir det nog:
RÖDA, GULA, BLÅA AXELSSON!!!
alfax skrev:*Jenna* skrev:
men det kommer juh fler matcher....va inte ledsen hörru
ÅÅÅ *Jenna* vad Du kan trösta... nu är jag igen.
#54 skrev:alfax skrev:*Jenna* skrev:
men det kommer juh fler matcher....va inte ledsen hörru
ÅÅÅ *Jenna* vad Du kan trösta... nu är jag igen.
Va menas med det här, det är väl inget datingforum detta man blir ju värsta svartsjuk.
Användare som besöker denna kategori: Stupet, vlk och 35 gäster