Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
klasse skrev:Fattar inte alls varför det är sån ilsken stämmning mellan våra lags supportrar. Jag har personligen inget emot Växjö som klubb men hoppas naturligtvis ni åker på stor däng mott oss. . Väl mött!
Lakersfan_03 skrev:Vilka Nyförvärv gjorde Nh till Sa då ? , nån som veT?
alfax skrev:klasse skrev:Fattar inte alls varför det är sån ilsken stämmning mellan våra lags supportrar. Jag har personligen inget emot Växjö som klubb men hoppas naturligtvis ni åker på stor däng mott oss. . Väl mött!
klasse: jag tror inte det är så stort agg mellan vi supportrar som gillar ishockey ,men det har varit vissa här på forumet från Er som har förstört för ER riktiga supportrar och därför har det blivit denna stämning.Precis som Du skriver om Växjö har jag heller inget emot Nyköping som klubb ,men hoppas precis som Du att mitt lag vinner . och att vi utökar våra 3 vinster till 5 denna säsong . Du är välkommen till LAKERDOME på onsdag.
PutteA skrev:Nu börjas det igen.......Mr wee lägg ner, så koncentrerar vi oss på hockey istället...
Matte skrev:Lakersfan_03 skrev:Vilka Nyförvärv gjorde Nh till Sa då ? , nån som veT?
Thomas Skogs från Mora är den ende som är kvar. Daniel Back från samma klubb spelade också i några matcher, men blev sedan tillbakatagen av Mora. Sedan kan man ju räkna in Hunter, som inte kom igång på allvar förrens SA startade.
Ambassador skrev:Aki är min nya idol.... =)
Man myser när man ser han på isen...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster