Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
alfax skrev:Nu har man varit och hämtat sin biljett på kansliet,kan meddela att intresset är stort för denna matchen.
Anderzon skrev:Biljetterna har släppts, men tyvärr har Ticnet problem med överföringen. Det finns inget som Växjö Lakers kan påverka just nu. Det går att ringa och beställa på tlf 0771-707070. Ticnet beräknar ha löst problemet under eftermiddagen.
Lille meg skrev:Vil bare tipse om at Gamla Cigarr Affären på Kungsgatan har en del/några biljätter som dom säljer. Det räddade min dag eftersom jag inte kom igenom på telefon til Ticnet heller... =/
Dragkampslakej skrev:Var du där o köpte en eventuell segercigarr kanske? Jag får otåligt följa matcherna via radion både Onsdag o fredag!
Roger
GS skrev:Fasen vad alla är bekväma här nu då .
På med mössa och halsduk och ta en frisk promenad till närmaste ATG ombud och vips så har ni biljetten säkrad.
Lathundar är vad ni är.
Skjut mer ger fler mål !! skrev:Hos mitt ATG ombud så kunde jag bara hämta ut biljett om jag hade en bokningskod, dvs jag kunde inteb beställa biljetter när jag var hos dom
GS skrev:Skjut mer ger fler mål !! skrev:Hos mitt ATG ombud så kunde jag bara hämta ut biljett om jag hade en bokningskod, dvs jag kunde inteb beställa biljetter när jag var hos dom
På Rondellen funkar det utmärkt att köpa biljett så nu blir det en lite längre promenad för många av er, men va gör ni inte för att få se Lakers.
Användare som besöker denna kategori: vlk och 46 gäster