serra skrev:vågar väl knappt skriva det...men en liten fågel viskade att det är en ny målvakt klar...till 90%.....
Tyvärr vet du inget, det kan jag lova.
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Xiphoid skrev:serra skrev:vågar väl knappt skriva det...men en liten fågel viskade att det är en ny målvakt klar...till 90%.....
serra skrev:Xiphoid skrev:serra skrev:vågar väl knappt skriva det...men en liten fågel viskade att det är en ny målvakt klar...till 90%.....
Kan DU lova mig att jag inte vet något??? ha ha ha..
Roggan skrev:serra skrev:vågar väl knappt skriva det...men en liten fågel viskade att det är en ny målvakt klar...till 90%.....
Säg inte vem det är för då skriver han inte på
pellecola skrev:Jaha, nu har lakers bud på Leinonen kommit, vi dubblar din lön sa dom utan att fråga vad han har nu , men som finnen sa, pengar är inte allt och så känner jag ju Fagerwall sen tidigare
Lakejer115 skrev:pellecola skrev:Jaha, nu har lakers bud på Leinonen kommit, vi dubblar din lön sa dom utan att fråga vad han har nu , men som finnen sa, pengar är inte allt och så känner jag ju Fagerwall sen tidigare
Har LAKERS lagt bud på LEINONEN......??Var har du fått detta ifrån...??
pellecola skrev:Lakejer115 skrev:pellecola skrev:Jaha, nu har lakers bud på Leinonen kommit, vi dubblar din lön sa dom utan att fråga vad han har nu , men som finnen sa, pengar är inte allt och så känner jag ju Fagerwall sen tidigare
Har LAKERS lagt bud på LEINONEN......??Var har du fått detta ifrån...??
Han sa de själv på förmiddan på fiket
Putte/LL skrev:Lägg inte mängder med pengar på en skitbra målvakt när vi har en som snart blir lika bra om han får spela.
PutteA skrev:Putte/LL skrev:Lägg inte mängder med pengar på en skitbra målvakt när vi har en som snart blir lika bra om han får spela.
Håller med Putte. Våga satsa på Åkerström......
Gretzky skrev:Precis, det ideala vore ju att få en Jensen/Burman-fördelning mellan Hadelöv och Åkerström, men det är som sagt kanske inte Hadelöv så intresserad av. Ett alternativ är att hitta en Åkerström till (inte alltför lätt kanske, men det lämnar jag till värvningsansvarig, ibland är det skönt att bara få önska), eller ta in en stabil 30-åring som finner sig i rollen som andrekeeper.
Fröken Svår skrev:Gretzky skrev:Precis, det ideala vore ju att få en Jensen/Burman-fördelning mellan Hadelöv och Åkerström, men det är som sagt kanske inte Hadelöv så intresserad av. Ett alternativ är att hitta en Åkerström till (inte alltför lätt kanske, men det lämnar jag till värvningsansvarig, ibland är det skönt att bara få önska), eller ta in en stabil 30-åring som finner sig i rollen som andrekeeper.
jag tror egentligen också att det är bäst för Åkerström. Därför är mitt tips att lakers skaffar en keeper som kan dela uppgiften med Åkerström, och det är med andra ord inte Hadelöv. Jag tror att det är ännu bättre för en talang som Åkerström att ha den typ av konkurrens som det blir mellan målvakterna. Har man dessutom två målvakter som är ungefär lika bra, fast med olika spelstilar så kan man alternera inte bara utifrån "dagsform" utan även vilken som passar motståndarlaget "sämst".
mao, behåll Åkerström och skaffa en målvakt till och låt de dela på uppgiften!
Fröken Svår skrev:Gretzky skrev:Precis, det ideala vore ju att få en Jensen/Burman-fördelning mellan Hadelöv och Åkerström, men det är som sagt kanske inte Hadelöv så intresserad av. Ett alternativ är att hitta en Åkerström till (inte alltför lätt kanske, men det lämnar jag till värvningsansvarig, ibland är det skönt att bara få önska), eller ta in en stabil 30-åring som finner sig i rollen som andrekeeper.
jag tror egentligen också att det är bäst för Åkerström. Därför är mitt tips att lakers skaffar en keeper som kan dela uppgiften med Åkerström, och det är med andra ord inte Hadelöv. Jag tror att det är ännu bättre för en talang som Åkerström att ha den typ av konkurrens som det blir mellan målvakterna. Har man dessutom två målvakter som är ungefär lika bra, fast med olika spelstilar så kan man alternera inte bara utifrån "dagsform" utan även vilken som passar motståndarlaget "sämst".
mao, behåll Åkerström och skaffa en målvakt till och låt de dela på uppgiften!
Xiphoid skrev:Grotnes och Pär skulle nog kunna funka eller??
MEL skrev:enligt Andreas själv har han inte fått några anbud än!!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster