Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Tror inte många Tingsrydssuppotrar
skulle säga samma sak.
LasseMaja skrev:Jag tycker det är helt fel att hålla på med löjliga hot!!!!!!! Men jag vill bara påminna er om inte heller ni är så jäkla bra, Fagerwall fick väl ta emot hotsamtal har jag för mig när det gick som sämst för Lakers.
LasseMaja skrev:Tänkte på en annan sak nu, vi Tingsryds bor brukar ju kallas bönder å en massa annan skit av er. Hur ställer ni er till att då värva en riktig bonne som Olausson??? Även Jacobsson är ju en äkta bonne som fortfarande bor kvar här i Tingsryd.
GS skrev:LasseMaja skrev:Tänkte på en annan sak nu, vi Tingsryds bor brukar ju kallas bönder å en massa annan skit av er. Hur ställer ni er till att då värva en riktig bonne som Olausson??? Även Jacobsson är ju en äkta bonne som fortfarande bor kvar här i Tingsryd.
Står vi ut med en arme av greker och en norska på läktarna så klarar vi av en och annan bonne på isen med.
LasseMaja skrev:Tänkte på en annan sak nu, vi Tingsryds bor brukar ju kallas bönder å en massa annan skit av er. Hur ställer ni er till att då värva en riktig bonne som Olausson??? Även Jacobsson är ju en äkta bonne som fortfarande bor kvar här i Tingsryd.
buck skrev:Rent jävla pinsamt hur vissa i Tengsry beter sej... RIKTIGT jävla pinsamt...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster