Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Viktor666 skrev:Jag för min del ser mer än gärna att Brad spelar i Lakers även nästa säsong...
En spelare som leder +/- statistiken på höstsäsongen (+14) och som trots en knackig vår hamnar femma i densamma (+7) kan inte vara dålig!
Nej, han är mer än välkommen! Det kommer att lossna och då är det bäst att SA:s målvakter duckar!
Mano skrev:Är det ingen som ser vilket enormt jobb Sundbom gör..
Måste man utmärka sig för att vara bra??
Räven skrev:Sundbom gör ett bra jobb i och för sig, men jag tror inte att det räcker inför nästa säsong, då allt måste bli en snäpp värre.
Famera skrev:Mano skrev:Är det ingen som ser vilket enormt jobb Sundbom gör..
Måste man utmärka sig för att vara bra??
Klockrent!
Lakejer115 skrev:TILL PUTTE A------
Håller med dig till ...ja nästan 100 %
PutteA skrev:Lakejer115 skrev:TILL PUTTE A------
Håller med dig till ...ja nästan 100 %
TREVLIGT! Men det e jäkligt svårt det här Lakejer115. Det är en hel del spelare som man e lite tveksam till men man vet ändå vad dom kan.
Silly Season e kul, eller va säger du??
Gretzky skrev:Lundström har enligt mig något viktigt som saknas hos många av våra forwards. När man står och tittar på matcherna så ser man att det är han och Jarno (ibland Omark) som alltid tar ett steg tillbaka när en back stiger upp i banan, så att det inte blir för stor lucka bakåt vid en eventuell kontring.
Jag säger inte att alla spelare ska bete sig så, man måste trots allt våga anfalla för att göra mål, men att ha någon forward i varje formation som åtminstone har en tanke på defensiven även i anfallszon är en tillgång enligt mig.
dolitle skrev:
Det är Centerns uppgift att ta backens plats ifall han vandrar upp i anfallet.
Så gör även torsten när hans back (oftast Custemo) vandrar upp. Men Custe har inte vandrat så mkt iår, en tydlig Fagervall effekt.
Macke23 skrev:sedär..en som också ser va Byron gjort för Rögle... visst hade Brad lyft en medellön har han väl varit ok,men med den lönen han lyfter har han varit ettskämt... gör ju inget om man kan mer än att skjuta...eller ni kanske ville ha kvar Strandberg också.. haha humor..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster