Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Per Carlsson skrev:Det roliga är att alla tror att Brad tjänar stora stålar....
PutteA skrev:Per Carlsson skrev:Det roliga är att alla tror att Brad tjänar stora stålar....
Njae, jag har nog inte trott att han tjänat så där jäkla mycket pengar i VLH, men Macke23 verkar veta en hel del om hans lön, å då blir man klart nyfiken!!
Viktor666 skrev:PutteA skrev:Per Carlsson skrev:Det roliga är att alla tror att Brad tjänar stora stålar....
Njae, jag har nog inte trott att han tjänat så där jäkla mycket pengar i VLH, men Macke23 verkar veta en hel del om hans lön, å då blir man klart nyfiken!!
ALLA verkar veta vad han tjänar eftersom hans prestation alltid nämns med bihanget "för de pengarna"...
Berätta för f-n hur mycket han tjänar så kanske jag omvärderar min åsikt men tills dess så säger jag bara:
WELCOME BACK, BRAD!!!
Räven skrev:Jo, det är riktigt. Jag har funderat hit och dit, men konstaterar bara att det är märkligt.
Lakerdome skrev:Tror inte det har så mycket med bedömning att göra. Brad sa själv när han hade skrivit på för Lakers att han såg sitt europaäventyr som en möjlighet att förbättra sin teknik, och därför koncentrerade sig mer på det.
Jag önskar dock att han hade visat lite mer av transatlanten Brad DeFauw. Med tanke på att han gjorde sina bästa matcher i början av säsongen, så kan det ligga lite i det att då hade han fortfarande det fysiska spelet i sig. Men ju längre tiden gick, så såg man mindre och mindre av det, och då utmärkte han sig inte lika mycket på isen.
Det är när han spelar fysiskt som den transatlant han är som han får ut det bästa av sitt spel. Han gjorde några riktigt bra matcher nu på slutet, mycket tack vare att han i dom matcherna hittade tillbaka till sitt fysiska spel.
Lakerdome skrev:Brad sa själv när han hade skrivit på för Lakers att han såg sitt europaäventyr som en möjlighet att förbättra sin teknik, och därför koncentrerade sig mer på det.
Räven skrev:Men kan man då säga att det är domarnas bedömningar som gjort att Brad inte kunnat hålla den fysiska hockey som han kan spela.
Gretzky skrev:Det som har saknats från de uppräknade spelarna, Miikka, Brad och Custemo är att de inte har stigit upp när det har behövts som mest och visat vägen. Den ende som jag tycker har gjort detta är kapten Torrsten efter jul. Däremot har han ju knappast varit jämn sett över hela säsongen, han var ju rejält under isen innan juluppehållet. Det som har saknats i årets lakers är just den sortens spelare, som är som bäst när det behövs som mest, fast var hittar man dem?
ruppo skrev:Är det bara jag som tycker Brad verkade lite lurig på videohälsningen?
Fröken Svår skrev:jag har förstått det som att han sa något om att han hoppades att se oss nästa säsong också eller?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 9 gäster