Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Serra är en traitor (uttalas med tysk accent)...
Nu kan jag ingenting om det här med att driva kioskverksamhet, men Alfax ord verkar kloka. VLH skall inte ta på sig något som inte kan skötas på bästa sätt. Föräldrar skall vara föräldrar och så överlåter man kioskverksamheten åt de som är proffs på det. Jag skulle inte köpa mer om VLH drev kioskerna. Har redan dåligt samvete för halva potten...
alfax skrev:Jag kollade med Södertälje när vi var där ,de är också uthyrda och där var det proffs som stod för försäljningen skulle tro att de sålde för minst 50.000 kr i en periodpaus .
Viktor666 skrev:alfax skrev:Jag kollade med Södertälje när vi var där ,de är också uthyrda och där var det proffs som stod för försäljningen skulle tro att de sålde för minst 50.000 kr i en periodpaus .
Japp, kalla korvar för 50.000 SEK!!!
Eller hur, Walle?
alfax skrev:Viktor666 skrev:alfax skrev:Jag kollade med Södertälje när vi var där ,de är också uthyrda och där var det proffs som stod för försäljningen skulle tro att de sålde för minst 50.000 kr i en periodpaus .
Eller hur, Walle?
Ja men Viktor de sålde annat också ,vad säjer 3,5 a 30 kr. dej?
alfax skrev:Viktor666 skrev:alfax skrev:Jag kollade med Södertälje när vi var där ,de är också uthyrda och där var det proffs som stod för försäljningen skulle tro att de sålde för minst 50.000 kr i en periodpaus .
Eller hur, Walle?
Ja men Viktor de sålde annat också ,vad säjer 3,5 a 30 kr. dej?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster