Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Coroc skrev:Jag tror de 8 som inte vill ha Hadelöv inte är Lakersfans utan det är de som inte håller på Lakers som röstat så. Det är ju inte bara Lakersfans som röstar här.
Per_växjö skrev:Hök_Hadelöv skrev:Jo.. Växjö är ett bra lag. när kommer ni o slåss i elitserien då?..
Enligt Micke som jag intervjuade i Lakers Lakejer - Dokumentärfilmen - 3 till 4 år...
Räven skrev:Hök_Hadelöv: Det är en stor skillnad trots allt mellan Allsvenskan och ES, jag tror att det kan ta tid, men allt beror på hur sponsorer kontrakteras och vilka som sitter i ledande ställningar i föreningen och tar de rätta besluten för att allt ska bli optimalt.
Hök_Hadelöv skrev:Ja får tyvärr hålla med dig.. men om vi kommer till allsvenskan så får vi 60miljoner av percy PLUS 10 super spelare.. sen så kanske Pasi nurminen stannar.. man får hoppas... ni spelar i södra? så ses vi där:)
de va ju riktigt roligt så e matchen sist:) 2-3..ni e duktiga
alfax skrev:Hök_Hadelöv skrev:Ja får tyvärr hålla med dig.. men om vi kommer till allsvenskan så får vi 60miljoner av percy PLUS 10 super spelare.. sen så kanske Pasi nurminen stannar.. man får hoppas... ni spelar i södra? så ses vi där:)
de va ju riktigt roligt så e matchen sist:) 2-3..ni e duktiga
Du har bra koll ser jag ,nästa år finns ingen södra och norra utan det är en Allsvenska,trodde de som är intresserade av hockey hade koll på sådant.
Coroc skrev:Ja, jag vet flera som inte vill att det ska gå bra för Lakers bl.a Tingsryd och Trojafans. Lakers är ju nr 1 i länet nu. Därför kan jag tänka mig att de går in och röstar nej här.
erok skrev:Bra sagt carl Inga fantasisummer för hadelöv,15-20.000 i månaden och sen ett brevbärarjobb på posten Men å andra sidan skulle det ju räcka om spelarna blev drängar.Fri mat å husrum.Varför ska de ha de bättre än en annan?De får ju slita med de de vill.jag får slita med det jag inte vill. (Ironi kanske bäst att tillägga)
erok skrev:Bra sagt carl Inga fantasisummer för hadelöv,15-20.000 i månaden och sen ett brevbärarjobb på posten Men å andra sidan skulle det ju räcka om spelarna blev drängar.Fri mat å husrum.Varför ska de ha de bättre än en annan?De får ju slita med de de vill.jag får slita med det jag inte vill. (Ironi kanske bäst att tillägga)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster