Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lobo skrev:Tydligen inte bra att hamna på programbladet...
puff skrev:Jag föreslår att vi sätter en domare på programbladet nästa säsong. Vad säger ni om att sätta en bild på Stenström som omslagsbild.
Malul skrev:då får man väl gilla läget och hoppas att vi vet vad vi gör,denna säsong vill jag ersätta de som försvinner med minst lika bra,helst bättre lirare!
spelare som skall ersättas med nya är då:
Ohlsson,Einarsson,Brad,Podes o Nyström!
Spelare som försvunnit sedan senaste säsongsstart är då dessutom strandberg,arup o blomman!
Hua,nu gäller det o börja lära sig nya namn igen!
Anfall skrev:Jag tycker det är tråkigt att sånt här "offentliggörs" på ett forum innan det är officiellt presenterat av förening/spelare.
alfax skrev:Anfall skrev:Jag tycker det är tråkigt att sånt här "offentliggörs" på ett forum innan det är officiellt presenterat av förening/spelare.
Tycker som Du att det är föreningen som ska offentliggöra såna här saker.Vi har lite olika kontakter mer eller mindre alla där vi får reda på saker som händer ,men låt föreningen sköta detta,jag har ett namn till som lämnar men låter ansvariga lämna ut det när det är aktuellt för dem att lämna ut det..
serra skrev:jag fick aldrig reda på att det var hemligt!!!!
bara att Nyström inte skulle få spela kvar...
hade man sagt till mig att det inte fick komma ut så hade jag givetvis inte
skrivit...så som att jag inte nämner vilken den andra spelaren är...
Per Carlsson skrev:Min åsikt är att vi supportrar har all rätt i världen att spekulera och skriva vad vi vill (nästan) när det gäller Silly Season. Sen är det upp till klubben att se till att vi inte får reda på det om de inte vill att saker och ting ska läcka ut.
serra skrev:jag fick aldrig reda på att det var hemligt!!!!
hade man sagt till mig att det inte fick komma ut så hade jag givetvis inte skrivit...så som att jag inte nämner vilken den andra spelaren är...
Anfall skrev:serra skrev:jag fick aldrig reda på att det var hemligt!!!!
hade man sagt till mig att det inte fick komma ut så hade jag givetvis inte skrivit...så som att jag inte nämner vilken den andra spelaren är...
Vad gör du för skillnad på de spelarna? Varför bara hänga ut den ena? Eller var den andra plötsligt hemlig?
Nä. Spekulationer är en sak. Då gissar man.
Att sprida information som man får i förtroende är något helt annat.
Detta är min åsikt, och den står jag för.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster