Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Räven skrev:Jag håller med dig Per, han är en enorm skridskoåkare och tekniker, men han har sällan fått det att stämma, så jag är inte heller speciellt förvånad om detta nu är sant, ska man kanske tillägga.
Att Henrik Andersson lämnar Växjö Lakers lär komma som en riktig påsksmäll för många av klubbens anhängare.
puff skrev:Smålandsposten har nu verkligen sötebrödsdagar. Varje spelare som får lämna slås upp i tidningen med negativ betoning, sett från Lakers perspektiv. Rubriker som påsksmällen är ett uttryck för det. samtidigt passar man på att skriva lite om att det är stor omsättning osv. det går faktiskt att framställa en sådan här nyhet på ett annorlunda sätt. Vilken makt journalister har att påverka folks attityder och inställning i olika frågor. De som inte har hockey eller Lakers som sitt huvudintresse påverkas förstås attitydmässigt av smp tonläge.
Räven skrev:Jag har varit nere på stan och Påskhandlat lite under förmiddagen. Jag träffade 4 personer som jag snackade med och det blev såklart Lakerssnack. Jag säger bara det, skulle man tro på vad folk berättar, det ena värre än det andra, ja, då skulle jag få sitta här resten av dagen tydligen, om jag nu ville skriva om det.
Dels om Henke och resten av föreningen. Nu är jag inte så dum trots allt att jag tror på detta, men likväl så undrar jag hur detta skapas och accelererar iväg så otroligt?
Skacke skrev:...ryktet säger ju att hälften av spelarna med kontrakt även nästa år kommer att säga upp dom om Fagerwall är kvar och det verkar ju som om han ska vara kvar
Nej hugg Pelle Bäckman och få lite fart och glädje i båset igen.....det har varit trist och tråkigt där i en säsong nu......in med glädjen....
Skacke skrev:...ryktet säger ju att hälften av spelarna med kontrakt även nästa år kommer att säga upp dom om Fagerwall är kvar...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster