Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Malul skrev:vi är bra på att måla fan på väggen oxå,nu tycker ja vi får gilla läget o se vad som händer framöver!
jag kommer inte gråta om vi storsatsar på att bli ett topplag...
Räven skrev:GS:
Men min fråga kvarstår varför just Lakers nu precis i år väcker så mycket bad feelings. Jag stöttar föreningen i vått och torrt och har så gjort hela tiden, även om jag haft avvikande åsikter här på forumet. Men dessa bad feelings kommer inte från Tingsryd eller Ljungby utan från människor här i Växjö som följer Lakers under de flesta matcherna. Det tycker jag fortfarande är lite märkligt.
Dragkampslakej skrev:Om jag inte minns fel så var laget klart före Fagerwall gångna sässongen. Nu blir det Fagerwalls grabbar till hans hockeystil.
Jag har inte än knappt sett en kommentar om att Jerry fick förlängt kontrakt men en hel tråd full med klagande bara för någon skrev att det gick ett rykte om att materialaren fått kicken, jo tjena moss, här letar vi verkligen efter negativa saker att spy ut över forumet. Märkväl att det är ett rykte, men nyheten om Jerry är fakta, och herrejävlar vad glada vi blev för den nyheten.
carl skrev:Finns det någon regel i Lakers som säger att egna produkter inte är välkomna i laget........?
Skicka Andersson, Nyström, Einarsson och Lundström 6 mil västerut! Jag skulle hoppa av glädje att se dessa 4 spelare i varsin Troja-tröja.
Räven skrev:Håller med dig att minst lika viktigt är strävan att uppnå, hög social närvaro hos tränare och spelare, annars är det en omöjlighet att nå framgång så enkelt är det. Det har vi sett allför många bevis på. Laget som har harmoni har också framgång. Även att spelare och tränare är överrens om mål och medel för att nå dessa.
Jaha, nu skriver jag var jag tycker generellt, så gör inga kopplingar till Lakers tränare eller spelare denna gången, som vissa blixtsnabbt skulle göra annars.
Räven skrev:Sedan hoppas jag också att Lakers jobbar vidare på den redan inslagna vägen att ordna det sociala för spelarna som är nya och även för deras eventuella familj.
Det funkar oftast inte när en spelare kommer hem efter träning och möts av en uttråkad sambo. Givetvis måste även hon bjuda till, men klubben bör vara med och ge möjligheterna. Gör man det och allt fungerar, så blir resultaten bättre och goodwill för föreningen ökar markant.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster