Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Malul skrev:ja skulle gärna ha sett de bägge frölundajuniorerna!!dom kom de såg de segrade bara för nån match!!
vidare skulle jag gärna vilja se de som gästspelat under säsongen oxå i lakersdressen nästa säsong;hadelöv och ljungqvist
som alla verkar övverens om så vore ju inte taifs olausson helt fel heller,en ung utvecklingsbar målspottare!på tal om ung,in med åkesson i laget oxå!:)
lampan skrev:Näsvall skulle väl frälsa rbk förra säsongen=)
PutteA skrev:Är det ingen mer än jag som är förtjust i Mariuz Trygg i Nybro?? Men han kanske ha mer kvar på sitt kontrakt med Nybban, vad vet jag??
Dave Doe skrev:Trigger skrev:Jag vet inte hur bra han är nu men .. Edvin Frylén ! Förra Västerås backen som är i Tyskland !
Isf blir det Lakers och VIK som fajtas om honom.
Jag tycker helt klart han skulle kunna ersätta spelare som Henke, och eventuellt Miika om han försvinner. Men de e klart, har han varit på tal men blivit nekad i VLH en gång , så lär han väl inte bli aktuell.Lobo skrev:Trygg skrev bara 1 år med Nybban
Lakerdome skrev:alleballe skrev:skövde har en skit vass spelare också.. jag kommer inte ihåg vad han heter men han har iaf nummer 24 snabb som in iii
Jason Deleurme menar du? Han är utlånad från MIF
alleballe skrev:en till kille som är perfekt är halmstad målvakten grotnes nu när hammes troligtvis inte klarar Sa (för mycket skulder) han höll nollan mot landslaget i 2 perioder (har jag för mig)
alleballe skrev:skövde har en skit vass spelare också.. jag kommer inte ihåg vad han heter men han har iaf nummer 24 snabb som in iii
Mygel skrev:lampan skrev:Näsvall skulle väl frälsa rbk förra säsongen=)
Han hyrdes in för 3 matcher efter det att han hade fått kicken från SKAIK. Många vill idag se att han kommer tillbaka till den grön-dressen, men jag personligen är skeptisk. Känns som det finns bättre lirare för de pe
ngarna.
nr 12 skrev:Bäste back som varit i Lakerdome under säsongen (seriespel) tycker jag varit Patrik Hucko i Nyköping. Han vore en dromvärvning.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster