Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Stenkistan skrev:Lägg ner sånt snack. Jag betvivlar är du är mer kompetent än Jocke Fagerwall att bedömma det. Allt handlar om ett smaspel mellan försvar och anfall och att åka skidskor i rätt läge eller om man ska referera till SM-finalerna=Hela tiden. Så låt Dalle få chansen. Han är för f--n Draftad vilket innebär att långt bättre "experter" än du har bedömt han som en trolig storspelare.
Ni har inte sett hälften av vad han kan än och med Fagerwalls moderna hockeytänk så kommer han passa som handen i handsken.
Stenkistan skrev:Lägg ner sånt snack. Jag betvivlar är du är mer kompetent än Jocke Fagerwall att bedömma det. Allt handlar om ett smaspel mellan försvar och anfall och att åka skidskor i rätt läge eller om man ska referera till SM-finalerna=Hela tiden. Så låt Dalle få chansen. Han är för f--n Draftad vilket innebär att långt bättre "experter" än du har bedömt han som en trolig storspelare.
Ni har inte sett hälften av vad han kan än och med Fagerwalls moderna hockeytänk så kommer han passa som handen i handsken.
Man kan ju nästan tro att du är Dalle, är det så? Eller har jag fel?
Förresten jag såg inte "Fagervalls moderna hockeytänk
Inte för att jag vet om du har sagt precis så men jag tycker inte att det är någon rim och ranson på kravspecen utan mest negativt tjafs. Att efterfråga Nygrens hockeytänk är helt under isen så att sägaja, då är man helt nollställd i huvudet och vet inte ett skapandes dugg om vad hockey är?
Stenkistan skrev:Han är för f--n Draftad vilket innebär att långt bättre "experter" än du har bedömt han som en trolig storspelare.
Och att bara få skriva positiva hyllningsfraser, låter för mig som om vi var tillbaka i forna Sovjetunionen och det vill väl knappast någon?
Det kan knappast vara Dalle som ska få igång Lundström snarare tvärtom. Och det där med att bryta kontrakt har vi ju sett att det går så det äargumentet håller inte.han var otrooooligt anonym, producerade få mål, fick inte igång Lundström på hela säsongen samt att han ofta var bänkad i slutet av säsongen. Den enda anledningen MÅSTE vara att det inte går att bryta hans kontrakt.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 5 gäster