Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kontraktslösa
#10 Pelle Prestberg, erbjuden nytt treårskontrakt.
#54 skrev:Att Pelle skulle komma hit är ju ungefär lika troligt som att Höglund skulle komma.
Gretzky skrev:#54 skrev:Att Pelle skulle komma hit är ju ungefär lika troligt som att Höglund skulle komma.
Va, kommer Höglund också hit?!??!?!
#54 skrev:Gretzky skrev:#54 skrev:Att Pelle skulle komma hit är ju ungefär lika troligt som att Höglund skulle komma.
Va, kommer Höglund också hit?!??!?!
Jag har hört det från väldigt säkra källor att Höglund, Kåberg och Calle Steen är sugna på att spela i AS nästa år och Lakers är hög aktuella.
Linkan skrev:Var det nån som verkligen trodde att Prestberg skulle gå till
Lakers vi få väl ta ett steg i taget....
Varanen skrev:Visar bara på att säkra källor inte alltid är säkra. Det pågår ett enormt rävspel just nu, där spelaragenter tar till vad som helst för att haussa upp löner och villkor för sina adepter (vilket ju är deras uppgift). Ett trix är att man startar upp diskussioner med flera klubbar, eller åtminstone försöker ge sken av att ens klient har tonvis med seriösa erbjudanden.
Mygel skrev:Jag skulle tro att det var ett antal av era supportrar som trodde det. Det är det som är tjusningen med Lakejerna o ert forum, majoriteten befinner sig någonstans ovan för molnen när det gäller målsättningar o nyförvärv. Kul, det är därför ni har ett av de mest välbesökta forumen av supportrar utifrån.
Gretzky skrev:Mygel skrev:Jag skulle tro att det var ett antal av era supportrar som trodde det. Det är det som är tjusningen med Lakejerna o ert forum, majoriteten befinner sig någonstans ovan för molnen när det gäller målsättningar o nyförvärv. Kul, det är därför ni har ett av de mest välbesökta forumen av supportrar utifrån.
Lyckades vi få en viss #25 att åka över Atlanten för två år sen så är väl ingenting omöjligt, som jag ser det. Vi får väl se hur länge Shjon Podein-effekten håller i sig i mörkaste Småland, men en sak är säker, den gubben är värd mycket mer för Växjö Lakers än bara det han presterade på isen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst