Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hofnar skrev:Lika lite som vi reagerar över Rögle Boll Klubb i Aftonbladdret.
Varanen skrev:Hofnar skrev:Lika lite som vi reagerar över Rögle Boll Klubb i Aftonbladdret.
Upprörande att de aldrig lär sig att det är Rögle Bandyklubb...
Skacke skrev:jag får känslan att det är denna kille som vaktar vår bur nästa säsong.....
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=274011
Gretzky skrev:Hur lyckades ni få över tråden om Markusson att helt plötsligt handla om vem som är vår keeper nästa år?
Gretzky skrev:Hur lyckades ni få över tråden om Markusson att helt plötsligt handla om vem som är vår keeper nästa år?
Varanen skrev:Eller konstigare än att ni diskutera det konstiga i att en tråd byter inriktning i en tråd om Markusson...
Klart man skall håla sig till ämnet.
Hofnar skrev:Jo, jag förstod det men fick en släng av Messerschmitt-feber.
Anledningen är att det i år, är förbluffande många som skrivit "IOK" för Oskarshamn, på diverse forum.
Den klassiska är ju annars "OIK", vilken står för Olofströms IK, men "IOK" verkar komma starkt.
Fast jag tror inte det bekommer reaktorbarnen så mycket. Lika lite som vi reagerar över Rögle Boll Klubb i Aftonbladdret.
Det blir säkert bra, med Markusson menar jag.
#54 skrev:Ja satsar mina pengar på att Norrbaggen går till Nyköping.
Redan efter tre minuter och tjugosju sekunder hettar det till mellan Henrik Andersson och gästernas arbetshäst Johan Markusson. Markusson visar sig ha största handsken och planterar den rakt i ansiktet på Andersson och belönas för det med två + två minuter på ”andra sidan”, Andersson får två minuter som tack för dansen.
Nä, men han vet var utvisningsbåset är för nånstans..Varanen skrev:Ok, om Markusson kommer så är frågan vem han ersätter? Min bedömning är Einarsson och i ljuset av det är det ingen tvekan om att han skulle vara en förstärkning. Är det någon som vet om han är bra i boxplay?
Lakerdome skrev:Självklart ska man vi ha rollspelare, som Jocke har full koll på vilken typ han vill ha. Men byter man ut över tio spelare, så är det antagligen för att det har varit fel sorters spelare i vissa roller. Då är det nog väldigt svårt att avgöra vem som ska ersätta vem osv.. (även om Shjon inte är en av dom som inte "passat in")
Krångligt, men hoppas det går att tolka.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster