Ejdepalm klar för Lakers!

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Ejdepalm klar för Lakers!

Inläggav Hockeydoktorn » fre apr 22, 2005 8:18 pm

Hade han inte varit skadad hela året så hade det varit ett bra nyförvärv.

Nu vet jag inte vad man ska tycka!

Nyförv imorgon tror jag är

Nyström, Andersson, Markusson, Romö, norska keepern och en fransk landslagscenter.

Lycka till nästa år. Låt gällande kontrakt gälla!!!!!!
Hockeydoktorn
Forumamatör

Re: Ejdepalm klar för Lakers!

Inläggav Xiphoid » fre apr 22, 2005 10:11 pm

Hockeydoktorn skrev:Hade han inte varit skadad hela året så hade det varit ett bra nyförvärv.

Nu vet jag inte vad man ska tycka!

Nyförv imorgon tror jag är

Nyström, Andersson, Markusson, Romö, norska keepern och en fransk landslagscenter.

Lycka till nästa år. Låt gällande kontrakt gälla!!!!!!

Johan är ett kap om han nu är klar, det kan jag lova.
Xiphoid
Forumamatör

Inläggav C70T5 » fre apr 22, 2005 10:24 pm

Xiphoid skrev:Johan är ett kap om han nu är klar, det kan jag lova.

Men snälla du, kan du vidareutveckla resonemanget gällande att Ejderpalm skulle vara ett kap för Växjö Lakers?
Det är nog många som är idel öra...

http://www.eurohockey.net/players/frame ... rial=19154

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Rebecca » fre apr 22, 2005 10:35 pm

Nej nu är det inte många timmar kvar tills vi får veta....spännande värre!!!! :D
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Inläggav Xiphoid » lör apr 23, 2005 6:16 am

c70t5 skrev:
Xiphoid skrev:Johan är ett kap om han nu är klar, det kan jag lova.

Men snälla du, kan du vidareutveckla resonemanget gällande att Ejderpalm skulle vara ett kap för Växjö Lakers?
Det är nog många som är idel öra...

http://www.eurohockey.net/players/frame ... rial=19154

/T5!!

Johan är ung, lovande, skridskostark, passningssäker, rörlig på banan, ganska stark, han var klart bäst på banan när vi mötte Hammarby hemma i vinter.
Håller bara han sig skadefri så kommer han bli en stor tillgång.
Man kan inte bara titta på statistik.
Xiphoid
Forumamatör

Inläggav LasseMaja » lör apr 23, 2005 10:32 pm

Du tycker alltså det är bättre att grunda ett omdöme på att ha sett killen spela 1 match!!!! :lol:
Användarvisningsbild
LasseMaja
Forumdemon

Inläggav Xiphoid » lör apr 23, 2005 10:58 pm

LasseMaja skrev:Du tycker alltså det är bättre att grunda ett omdöme på att ha sett killen spela 1 match!!!! :lol:

Sett han spela 5-6 matcher i vinter.
Xiphoid
Forumamatör

Inläggav Flanders » sön apr 24, 2005 1:53 pm

Hörde en rolig historia om Ejdepalm igår. Han har tydligen varit klar ett par veckor nu, men Skellefteå (tror jag det var) som också varit och dragit i honom, har visst ringt i stort sett varenda dag. Eftersom Lakers inte velat gå ut med nyförvärven förrän igår på Zelda'z så har Ejdepalm varit tvungen att säga till SAIK att deras erbjudande verkar intressant, men samtidigt kommit upp med diverse ursäkter till varför han inte kan komma upp och besöka dem då de bjudit in honom.

Det hade varit kul att få höra några av de ursäkterna, "ja, det verkar mycket intressant, men just denna veckan har jag fullt upp med att måla om staketet hemma" eller "ah, taskigt att ni ringer just idag, vi har redan planerat att åka till IKEA" eller "jaaa, jag kommer gärna upp... vänta, nu smet precis hunden ut genom dörren, jag ringer tillbaka senare, OK?"
:D :D :D
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
Användarvisningsbild
Flanders
Forumdemon

Inläggav Mygel » sön apr 24, 2005 2:08 pm

Varför sa han inte helt enkelt att han redan hade skrivit på för en annan klubb utan att avslöja namnet??? Låter inte speciellt begåvat att hitta på ursäkter hela tiden.
Användarvisningsbild
Mygel
Forumdemon

Inläggav ruppo » sön apr 24, 2005 2:38 pm

Gretzky skrev:Hörde en rolig historia om Ejdepalm igår. Han har tydligen varit klar ett par veckor nu, men Skellefteå (tror jag det var) som också varit och dragit i honom, har visst ringt i stort sett varenda dag. Eftersom Lakers inte velat gå ut med nyförvärven förrän igår på Zelda'z så har Ejdepalm varit tvungen att säga till SAIK att deras erbjudande verkar intressant, men samtidigt kommit upp med diverse ursäkter till varför han inte kan komma upp och besöka dem då de bjudit in honom.

Det hade varit kul att få höra några av de ursäkterna, "ja, det verkar mycket intressant, men just denna veckan har jag fullt upp med att måla om staketet hemma" eller "ah, taskigt att ni ringer just idag, vi har redan planerat att åka till IKEA" eller "jaaa, jag kommer gärna upp... vänta, nu smet precis hunden ut genom dörren, jag ringer tillbaka senare, OK?"

Du e ju f-n störd! :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
ruppo
Forumdemon

Inläggav #54 » sön apr 24, 2005 3:51 pm

Gretzky skrev:Hörde en rolig historia om Ejdepalm igår. Han har tydligen varit klar ett par veckor nu, men Skellefteå (tror jag det var) som också varit och dragit i honom, har visst ringt i stort sett varenda dag. Eftersom Lakers inte velat gå ut med nyförvärven förrän igår på Zelda'z så har Ejdepalm varit tvungen att säga till SAIK att deras erbjudande verkar intressant, men samtidigt kommit upp med diverse ursäkter till varför han inte kan komma upp och besöka dem då de bjudit in honom.

Gretzky det var ett ovanligt inlägg från din sida måste jag säga...är du sjuk.

Eller varför inte dra ett gammal fras av kjell bergqvist i en äldre Beck film, när Gösta frågar Kjell vad han håller på med.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Användarvisningsbild
Forumproffs

Inläggav Roggan » fre aug 05, 2005 8:21 am

Träffade Daniel Holmström ( enligt mitt tycke en av Hammarbys bästa spelare de senaste säsongerna som nu lagt av med hockeyn )

Snackade givetvis hockey med honom. Han gratulerade oss ( Lakers ) till ett mycket bra nyförvärv i Ejdepalm. En riktigt bra back tydligen :lol:
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon

Inläggav ruppo » fre aug 05, 2005 10:52 am

ja det är inte många dar kvar tills an får se vad de går för! :D
Användarvisningsbild
ruppo
Forumdemon

Inläggav Rebecca » fre aug 05, 2005 11:43 am

Ja vad jag också har hört från säkra källor, ska det var ett riktigt bra nyförvärv, ska bli intressant att se lirarna....nu är dagarna lätträknade :D
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Återgå till Silly Season