Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Eller min teori om att det kan bero på att de kommer utomlands ifrån. Det kanske snackas hur mycket som helst på utländska hockeyforum om våra nya spelare?
Roggan skrev:Ser ut som om det blir mellan 10 - 12 nya namn på isen till hösten. Undrar hur många som presenteras på lördag?
Gretzky skrev:
2. De offensiva backarna är nästan klara (sånär som på Messa eller dennes ersättare), vilket gör att det är defensiva backar som ska värvas. Normalt är defensiva backar de minst välkända i ett lag, det vi kan förvänta oss är Superallsvenska versioner av Olsson, Carlsson och Sundbom, alltså relativt okända namn. ....
Flest mål vinner skrev:Gretzky skrev:2. De offensiva backarna är nästan klara (sånär som på Messa eller dennes ersättare), vilket gör att det är defensiva backar som ska värvas. Normalt är defensiva backar de minst välkända i ett lag, det vi kan förvänta oss är Superallsvenska versioner av Olsson, Carlsson och Sundbom, alltså relativt okända namn. ....
Ska Sunbom lämna Lakers?
Åryd Lakej skrev:Roggan skrev:Ser ut som om det blir mellan 10 - 12 nya namn på isen till hösten. Undrar hur många som presenteras på lördag?
Skulle gissa på ngn stans mellan 4-6 enl källa!!
Per Carlsson skrev:Det jag hört är att det är fyra nya spelare klara som kommer presenteras på lördag. Eventuellt kommer en femte spelare bli klar nu under veckan och kommer i så fall även han presenteras på lördag.
c70t5 skrev:En annan viktig och intressant fråga är ju vilka de två priviligerade personerna är som ska efterträda Patrik Åkesson (sportchef) och Anders Magnusson (klubbchef) i Växjö Lakers. Två MKT viktiga byggstenar till vad som komma skall i Växjö Lakers ishockeyhistoria. Även här så har jag inte hört ett dyft - men klubbchefsposten skall tydligen redan nu vara tillsatt, men vem det är, säg det? Åkessons ersättare, det ryktas om Dag Larsson (HV71) - hur bra lyckades han i HV71? Föregående säsong lär ju inte gå till historien som lyckad iaf. Kanske presentationerna utav vilka dessa två herrar är inkluderas i vilka namn som ska släppas i morgon?
/T5!!
Xiphoid skrev:c70t5 skrev:En annan viktig och intressant fråga är ju vilka de två priviligerade personerna är som ska efterträda Patrik Åkesson (sportchef) och Anders Magnusson (klubbchef) i Växjö Lakers. Två MKT viktiga byggstenar till vad som komma skall i Växjö Lakers ishockeyhistoria. Även här så har jag inte hört ett dyft - men klubbchefsposten skall tydligen redan nu vara tillsatt, men vem det är, säg det? Åkessons ersättare, det ryktas om Dag Larsson (HV71) - hur bra lyckades han i HV71? Föregående säsong lär ju inte gå till historien som lyckad iaf. Kanske presentationerna utav vilka dessa två herrar är inkluderas i vilka namn som ska släppas i morgon?
/T5!!
Lyckades inte i HV!!!!!!!! Vet du hur länge han jobbade i föreningen???
Snälla spara på dina kommentarer.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster