Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Per_växjö skrev:Så du menar att pengarna inte kommer att räcka? Det har ju lämnat en del spelare också, bland annat Shjon och Brad....
c70t5 skrev:Men skit i Pungen. Det enda han tillför detta forumet är ju sitt avundssjuka skitsnack. Så innerligt tröttsamt att läsa detta everinnerliga "lillebrors-komplex" tugget.
Pungen håll du dig till ditt "stjärn"späckade Halmstad Hammers - det blir nog bäst så.
/T5!!
ruppo skrev:Jag uttrycker varken besvikelse eller glädje förrän jag hört från Lakers ledning vilka spelare som kommer till truppen!
c70t5 skrev:(Offtopic)
Nej, jag har inte problem med humöret, utan jag tycker bara att det är så förbannade tråkigt att hela tiden läsa dina inlägg som HELA tiden (nästan) är skriven med en ironisk underton, jag tolkar det som om det är DU som har något emot Växjö Lakers. Man ser dina inlägg på diverse forum och de ggr som du tar upp Växjö Lakers så är det ALLTID med en negativ underton, bedrövligt. Vart är det skon klämmer egentligen - vill du bli medlem i Lakers lakejer så finns det info om detta på hemsidan - du får vara anonym. Självkart så vill jag ha spelare av Hadelövs kaliber, men vem fan vill inte det? Och det begriper man nog ändock utan att du ska komma med pekpinnen och påpeka, förklara och berätta saker och ting.
/T5!!
GS skrev:Snälla pungen nu sitter vi och längtar efter att få redan på nya spelare till Lakers och det skulle uppskattas om vi kunde få njuta av det utan att du skall ta den glädjen och spänningen från oss.
Gå in och tjabba på ditt eget forum om era egna värvningar och er egen ekonomi om det är det du är ute efter eller så sitt kvar du med och vänta på vad Lakers presenterar för nya spelare men lägg ner drabblet om hur Lakers värvat innan och ekonomi hit och dit är du snäll för det känns just nu inte som det hör till det mest primära att tjabba om i kväll.
Puck På Pung skrev:JAg tar ingen glädje och spänning ifrån er, det står ju överst i tråden vilka spelare ni har värvat - eller hur?
Eller har jag missat något?
Per_växjö skrev:Puck På Pung skrev:JAg tar ingen glädje och spänning ifrån er, det står ju överst i tråden vilka spelare ni har värvat - eller hur?
Hur trovärdig är den personen som skrev den, igentligen?
Per_växjö skrev:Puck På Pung skrev:JAg tar ingen glädje och spänning ifrån er, det står ju överst i tråden vilka spelare ni har värvat - eller hur?
Hur trovärdig är den personen som skrev den, igentligen?
MEL skrev:Vart f.n är finnen som skulle vara klar, en stjärncenter som levererat många poäng i den finska ligan
Puck På Pung skrev:Per_växjö skrev:Så du menar att pengarna inte kommer att räcka? Det har ju lämnat en del spelare också, bland annat Shjon och Brad....
Åkesson skrev:Jag vet att styrelsen med Elmlund i spetsen jobbar stenhårt för framtiden och personalen på kansliet likaså. Tränarna är som jag antytt tidigare de mest kompetenta vi haft i föreningen, på flera plan. Jag vet att VLHC kommer att bli ett topplag nästa säsong med de informationer jag och tränarna sitter inne med. Tro mig! Växjö Lakers framtid är mycket ljus. Patrik
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 0 gäster