Er spänning är nu över!

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Er spänning är nu över!

Inläggav Jimpa » lör apr 23, 2005 6:42 pm

Följande kommer att presenteras kl.19,00
Martin Romö,Johan Markusson,ejderpalm,Grotness,Johan Andersson och en juniorback från Frölunda vet inte namnet tyvärr
Jimpa
Forumamatör

Inläggav Räven » lör apr 23, 2005 6:44 pm

Jag tror och hoppas på Hadelöv, annars blir jag besviken.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Per_växjö » lör apr 23, 2005 6:46 pm

Räven skrev:Jag tror och hoppas på Hadelöv, annars blir jag besviken.

Jag med :?
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Inläggav Xiphoid » lör apr 23, 2005 6:50 pm

Det är Grotnes
Xiphoid
Forumamatör

Inläggav Per_växjö » lör apr 23, 2005 6:51 pm

Xiphoid skrev:

Det är Grotnes

Hur kan du vara så säker på det?
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Inläggav Jimpa » lör apr 23, 2005 6:55 pm

Vad då hoppas på ni har ju fått listan
Jimpa
Forumamatör

Inläggav canadiens » lör apr 23, 2005 6:58 pm

Men va f*n, då har ni ju fortfarande ingen målvakt för att tillhöra någon toppstrid...
Användarvisningsbild
canadiens
Forumamatör

Inläggav Per_växjö » lör apr 23, 2005 6:58 pm

Och vilken säker källa har fått den listan ifrån en annan säker källa som senare sagt den till dig?
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Inläggav C70T5 » lör apr 23, 2005 7:09 pm

Kommer inte Hadelöv till Växjö Lakers så vet jag inte vad jag gör - satan i gatan vad besviken jag blir då. Bild
Men jag håller alla tummar som jag bara kan...

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Per_växjö » lör apr 23, 2005 7:11 pm

Jag är väldigt säker på att Hadelöv kommer tillbaka. Allt talar för det. När han lämnade Lakers sa han att han skulle kunna tänka sig komma tillbaka till Lakers...
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Inläggav Puck På Pung » lör apr 23, 2005 7:20 pm

Är det det enda ni lyckats skrapa ihop tycker jag det tyder ännu mer på att pengarna börjar ta slut. Man blir ju inte livrädd direkt.
Mitt tips - 05/06 slår Gräsberg igenom!
Användarvisningsbild
Puck På Pung
Forumentusiast

Inläggav Per_växjö » lör apr 23, 2005 7:22 pm

Så du menar att pengarna inte kommer att räcka? Det har ju lämnat en del spelare också, bland annat Shjon och Brad....
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Inläggav Puck På Pung » lör apr 23, 2005 7:23 pm

Per_växjö skrev:Så du menar att pengarna inte kommer att räcka? Det har ju lämnat en del spelare också, bland annat Shjon och Brad....

Det räcker nog inte till lirare som Männikkö, Defauw, Podein, Henrik Andersson och så vidare längre.

Visserligen tycker jag nästan ni har värvat bättre nu än någonsin, men långt ifrån lika spektakulärt OM det är dessa namn,
Användarvisningsbild
Puck På Pung
Forumentusiast

Inläggav C70T5 » lör apr 23, 2005 7:25 pm

Men skit i Pungen. Det enda han tillför detta forumet är ju sitt avundssjuka skitsnack. Så innerligt tröttsamt att läsa detta everinnerliga "lillebrors-komplex" tugget.
Pungen håll du dig till ditt "stjärn"späckade Halmstad Hammers - det blir nog bäst så.

/T5!!
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Puck På Pung » lör apr 23, 2005 7:26 pm

c70t5 skrev:Men skit i Pungen. Det enda han tillför detta forumet är ju sitt avundssjuka skitsnack. Så innerligt tröttsamt att läsa detta everinnerliga "lillebrors-komplex" tugget.
Pungen håll du dig till ditt "stjärn"späckade Halmstad Hammers - det blir nog bäst så.

/T5!!

Nån har problem med humöret. Jag konstaterar bara fakta, och du säger ju det själv: Blir det inte lirare av Hadelövs kaliber blir du besviken.

Jag vet att vi inte är något stjärnspäckat gäng, jag vet också att vi har problem med ekonomin medan ni är i förnekelsestadiet.
Användarvisningsbild
Puck På Pung
Forumentusiast

Inläggav ruppo » lör apr 23, 2005 7:32 pm

Jag uttrycker varken besvikelse eller glädje förrän jag hört från Lakers ledning vilka spelare som kommer till truppen!
Användarvisningsbild
ruppo
Forumdemon

Inläggav C70T5 » lör apr 23, 2005 7:33 pm

(Offtopic)

Pungen, nej, jag har inte problem med humöret, utan jag tycker bara att det är så förbannade tråkigt att hela tiden läsa dina inlägg som HELA tiden (nästan) är skriven med en ironisk underton, jag tolkar det som om det är DU som har något emot Växjö Lakers. Man ser dina inlägg på diverse forum och de ggr som du tar upp Växjö Lakers så är det ALLTID med en negativ underton, bedrövligt. Vart är det skon klämmer egentligen, vad är det som gör att du är så förbannat intresserad av Växjö Lakers - vill du bli medlem i Lakers lakejer så finns det info om detta på hemsidan - du får vara anonym. Självkart så vill jag ha spelare av Hadelövs kaliber, men vem fan vill inte det? Och det begriper man nog ändock utan att du ska komma med pekpinnen och påpeka, förklara och berätta saker och ting.

/T5!!
Senast redigerad av C70T5 lör apr 23, 2005 7:34 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Per_växjö » lör apr 23, 2005 7:34 pm

ruppo skrev:Jag uttrycker varken besvikelse eller glädje förrän jag hört från Lakers ledning vilka spelare som kommer till truppen!

Samma här men om jag får ett sms så litar jag på det. :wink:
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Inläggav Puck På Pung » lör apr 23, 2005 7:35 pm

c70t5 skrev:(Offtopic)

Nej, jag har inte problem med humöret, utan jag tycker bara att det är så förbannade tråkigt att hela tiden läsa dina inlägg som HELA tiden (nästan) är skriven med en ironisk underton, jag tolkar det som om det är DU som har något emot Växjö Lakers. Man ser dina inlägg på diverse forum och de ggr som du tar upp Växjö Lakers så är det ALLTID med en negativ underton, bedrövligt. Vart är det skon klämmer egentligen - vill du bli medlem i Lakers lakejer så finns det info om detta på hemsidan - du får vara anonym. Självkart så vill jag ha spelare av Hadelövs kaliber, men vem fan vill inte det? Och det begriper man nog ändock utan att du ska komma med pekpinnen och påpeka, förklara och berätta saker och ting.

/T5!!

Ojojoj, jag får dåligt samvete. Veeeerkligen.
Användarvisningsbild
Puck På Pung
Forumentusiast

Inläggav GS » lör apr 23, 2005 7:42 pm

Snälla pungen nu sitter vi och längtar efter att få redan på nya spelare till Lakers och det skulle uppskattas om vi kunde få njuta av det utan att du skall ta den glädjen och spänningen från oss.

Gå in och tjabba på ditt eget forum om era egna värvningar och er egen ekonomi om det är det du är ute efter eller så sitt kvar du med och vänta på vad Lakers presenterar för nya spelare men lägg ner drabblet om hur Lakers värvat innan och ekonomi hit och dit är du snäll för det känns just nu inte som det hör till det mest primära att tjabba om i kväll.
Användarvisningsbild
GS
Forumdemon

Inläggav Puck På Pung » lör apr 23, 2005 7:44 pm

GS skrev:Snälla pungen nu sitter vi och längtar efter att få redan på nya spelare till Lakers och det skulle uppskattas om vi kunde få njuta av det utan att du skall ta den glädjen och spänningen från oss.

Gå in och tjabba på ditt eget forum om era egna värvningar och er egen ekonomi om det är det du är ute efter eller så sitt kvar du med och vänta på vad Lakers presenterar för nya spelare men lägg ner drabblet om hur Lakers värvat innan och ekonomi hit och dit är du snäll för det känns just nu inte som det hör till det mest primära att tjabba om i kväll.

JAg tar ingen glädje och spänning ifrån er, det står ju överst i tråden vilka spelare ni har värvat - eller hur?

Eller har jag missat något?
Användarvisningsbild
Puck På Pung
Forumentusiast

Inläggav Per_växjö » lör apr 23, 2005 7:46 pm

Puck På Pung skrev:JAg tar ingen glädje och spänning ifrån er, det står ju överst i tråden vilka spelare ni har värvat - eller hur?

Hur trovärdig är den personen som skrev den, igentligen? :roll:
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Inläggav Puck På Pung » lör apr 23, 2005 7:47 pm

Per_växjö skrev:
Puck På Pung skrev:JAg tar ingen glädje och spänning ifrån er, det står ju överst i tråden vilka spelare ni har värvat - eller hur?

Jag tycker han verkar rätt trovärdig.
Användarvisningsbild
Puck På Pung
Forumentusiast

Inläggav Linkan » lör apr 23, 2005 8:16 pm

Listan stämmer måste säga att jag är mycket besviken :cry: :cry:
Lakers o Fbk i hjärtat.
Bild
Användarvisningsbild
Linkan
Forumentusiast

Inläggav Jimpa » lör apr 23, 2005 8:16 pm

Per_växjö skrev:

jag är nog trovärdigare än dig :evil: :lol:
Jimpa
Forumamatör

Inläggav MEL » lör apr 23, 2005 8:23 pm

Vart f.n är finnen som skulle vara klar, en stjärncenter som levererat många poäng i den finska ligan
MEL
Forumdemon

Inläggav Per_växjö » lör apr 23, 2005 8:27 pm

MEL skrev:Vart f.n är finnen som skulle vara klar, en stjärncenter som levererat många poäng i den finska ligan

I smålandsposten skrev dom ju att en spelare var på väg att skriva på men att det kanske inte skulle ske innan idag...
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Inläggav Razzel » lör apr 23, 2005 8:31 pm

Ingen Markusson?
When you pull on that jersey, the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back.
Razzel
Forumentusiast

Inläggav Lakejer115 » lör apr 23, 2005 8:33 pm

4 spelare till ska kompletera truppen....en eller 2 redan i veckan sa Fagervall
Användarvisningsbild
Lakejer115
Forumproffs

Inläggav stsnot » lör apr 23, 2005 8:36 pm

Användarvisningsbild
stsnot
Forumproffs

Inläggav Stenkistan » lör apr 23, 2005 9:09 pm

Underbart vilka kanonkillar.
Att vi inte fick Hadelöv tyder bara på en sak-han var för j-la dyr helt enkelt. Övriga kanon.
Hade själv scoutat C.P från Frölunda vilket medför att jag med spänning kommer att följa hans utveckling.
Ejdis är en underbar fighter och kommera tt imponera på dem flesta- offensiv men samtidigt oerhört tuff att möta.
Romö- need not to say any more.
Bois- kommer bli intressant då han imponerade på mig när han spelade i Bois, har bra stats vilketborgar för att han vill framåt.
Grotneas- Landslagsmålvakt, ni såg väl matchen mot Svea i Karlskoga?
Rosén- 7 kilo till så kan han kanske vara något. Bra placerningsförmåga och enligt Strumpan jäkligt duktig.

satan i gatan detta var bra. Mer kommer i veckan.
Senast redigerad av Stenkistan lör apr 23, 2005 9:51 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Stenkistan
Forumamatör

Inläggav Snoken » lör apr 23, 2005 9:45 pm

Håller med. Bra killar som dessutom inte är på slutet av sin karriär. Tycker det är helrätt att satsa på unga och lovande spelare. Det är ju långsiktighet i de här värvningarna.
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist

Inläggav Hulken » lör apr 23, 2005 10:04 pm

Puck På Pung skrev:
Per_växjö skrev:Så du menar att pengarna inte kommer att räcka? Det har ju lämnat en del spelare också, bland annat Shjon och Brad....

Jag är nog beredd å hålla med.
Inte för att vi spelar i samma serie, men man skiter knappast på sig.
Grattis till Johan å Ejdepalm. Grotnes känns överflödig om ni ska dra upp Hadelöv till Småland, och behålla Åkerström.
SIK, saft, å stora meloner!
Användarvisningsbild
Hulken
Forumamatör

Inläggav C70T5 » lör apr 23, 2005 10:07 pm

Jaha, då var det officiellt, efter ett astronomiskt hemlighetsmakeri. Nyförvärv i all ära, men det är väl ändå inte tänkt att Robert Rosén från alvesta ska gå in i A-truppen alla redan denna säsongen? Så som jag ser det så är det fem nyförvärv. Utav dessa så är det två som jag "känner" igen, Romö och Grotnes. Hittills så är det ju (knappt) inte en enda spelare som det spekulerats om som presenterats - som Vi hoppats på...

Åkesson skrev:Jag vet att styrelsen med Elmlund i spetsen jobbar stenhårt för framtiden och personalen på kansliet likaså. Tränarna är som jag antytt tidigare de mest kompetenta vi haft i föreningen, på flera plan. Jag vet att VLHC kommer att bli ett topplag nästa säsong med de informationer jag och tränarna sitter inne med. Tro mig! Växjö Lakers framtid är mycket ljus. Patrik

...men det skall tydligen tillkomma ytterligare fyra - fem spelare. När vi vet dessa namnen så kan Vi kanske sanna Åkessons ord - och utvärdera denna satsningen.

/T5!!
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Snoken » lör apr 23, 2005 10:09 pm

Kanon att ingen av de som det spekulerades om blev presenterade. Det visar ju bara att föreningen klarar av att hålla tyst trots alla "säkra källor".
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist

Nästa

Återgå till Silly Season