Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Snoken skrev:Kanon att ingen av de som det spekulerades om blev presenterade. Det visar ju bara att föreningen klarar av att hålla tyst trots alla "säkra källor".
Räven skrev:Jag tror och hoppas på Hadelöv, annars blir jag besviken.
Utan att jag på något sätt menar att stämma in i hans spydigheter så kan man ju inte låta bli att undra om han inte har rätt i "sakfrågan". Kanske dags för Lakers också att dra i handbromsen lite nu ?Puck På Pung skrev:Är det det enda ni lyckats skrapa ihop tycker jag det tyder ännu mer på att pengarna börjar ta slut. Man blir ju inte livrädd direkt.
Puck På Pung skrev:Per_växjö skrev:Puck På Pung skrev:JAg tar ingen glädje och spänning ifrån er, det står ju överst i tråden vilka spelare ni har värvat - eller hur?
Eller har jag missat något?
Hur trovärdig är den personen som skrev den, igentligen?
Jag tycker han verkar rätt trovärdig.
buck skrev:Varför är det samma sak vareviga sillyseason, att väldigt många lakerssupportrar blir så besvikna?
Johan Andersson, en grymt bra forward. poängkung i Skövde.
Martin Romö, Välkänt duktig hårt jobbande Center...
Grotnes, tät målvakt, betydligt mer kostnadseffektiv än ex. Hadelöv...
VAD i detta ska man vara besviken/missnöjd med???
Att folk ÅR efter ÅR väljer att gå på dessa fantasispekulationer om namnkunniga elitseriespelare efter namnkunniga elitseriespelare förvånar mej... blir man sen missnöjd tycker jag att man får skylla sej själv!
Mygel skrev:Mitt största intresse faller på frågan; var är Hadelövs bästa kompis Hök_Hadelöv??? De var ju såååå bra polare och han hade hört av mycket säker källa (läs Hadelöv) att han var klar för Lakers. Lite orolig nu måste jag säga, killen uppvisar de typiska symtomen av lätt schizofreni eller vad man kan kalla det. Kanske borde kontakta Hadelöv o varna honom så att han kan vidta försiktighets åtgärder i tid.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster