Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Niklas Olausson. Vet ej. Får vi kanske veta den 23:e om allt gått som jag vill...
Lobo skrev:Om han nu har ett 1+1 kontrakt förlängs det automatiskt efter ett visst datum. Dock hoppas jag att den socialla biten (han tjej flyttar hit) för honom löser sig så att han skriver om det till ett nytt 2 års konrakt.
Roggan skrev:Beträffande Miikka har han kontrakt även för kommande säsong men han har rätt att bryta detta om han får ett bud från en elitklubb i Sverige eller Finland.
Fröken Svår skrev:Roggan skrev:Beträffande Miikka har han kontrakt även för kommande säsong men han har rätt att bryta detta om han får ett bud från en elitklubb i Sverige eller Finland.
gäller rätten till att bryta kontraktet bara mellan säsonger eller även under säsonger? vad jag menar är ska jag vara orolig nu fram till säsongen börjar eller borde jag varit orolig hela den gångna säsongen också?
Lakersfan_03 skrev:Det är många som säger att lakers inte direkt gjort några höjdar nyförvärv men hur är det egentligen ? . Tror ni de nya spelarna kommer att prestera ? . Som sagt vi har en yngre trupp i år än förra säsongen.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster