Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
LordA skrev:Många verkar väldigt besvikna på nyförvärven som har preseterats. Man måste dock utgå från klubbens resurser. Jag vill inte att mitt lag ska hamna i någon skuldfälla. Klubben bör satsa långsiktigt och ta steget mot kvalserien och elitserien när tiden är mogen. Jag stöttar mitt lag oavsett hur det går för dem.
//ingen medgångssupporter
Stenkistan skrev:Jag tror att vi kan räkna med en riktigt bra center.........
En grovjobbare
En sniper
Och en riktigt bra back.
Viktor666 skrev:Stenkistan skrev:Jag tror att vi kan räkna med en riktigt bra center.........
En grovjobbare
En sniper
Och en riktigt bra back.
Hm, borde vi inte ha TVÅ centrar till? Eller räknar jag fel?
Kanske Dalle ÄNTLIGEN ska få spela center igen för det kan väl inte vara meningen att Rosén ska ha en egen line redan den här säsongen, eller?
Inget ont om honom han var ju grym i matchen mot kulturlaget MIF men jag tror det blir svårt för honom att dirigera en line en hel säsong på den här nivån...
- Det kan vara smart för Roberts utveckling att nästa säsong spela i en division 1-klubb. Han kan vara mogen för allsvenskan och Växjö Lakers 2006-07. Vi få se vad som händer efter sommaren.
Per Carlsson skrev:När det gäller Rosén så kan han mkt väl komma att spela till sig en plats. Men vem vet det kanske inte sker förrän UNDER säsongen. Det är ju inget som säger att han måste vara ordinarie när säsongen startar. Han kanske blommar ut så pass av all träning och eventuell speltid han får i en utlånad klubb att han under säsongen ta det ytterligare lilla steget som krävs för att han ska ta en plats som fjärde center.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 5 gäster