Här är mailadressen till er alla som är intresserade av att stötta lakers verksamhet ekonomiskt.Har försökt ett flertal gånger att skicka mail till denna adress för att ändra mitt bidrag till det dubbla, men tyvärr har jag inte fått några svar om hur jag ska göra.Har även skickat in lappar till kansliet för att registrera nya bidragsgivare men inte ens detta har lyckats, för några pengar har inte dragits från deras konton.
Jag vet att många med mig tycker detta är beklaglig så nu är frågan hur vi tillsammans kan göra för att få lakerspucken att funka bättre.
Mitt förslag är att den nya styrelsen för LL tar tag i detta.0rdna ett möte med de ansvariga och ifrågasätt om inte LL kan hjälpa till på något sätt för att få igång detta.Tanken är att vi inom LL bildar en frivillig orginisation som i första kommer att jobba med Lakerspucken men givegtvis även ställa upp när LL behöver folk. Som tack för hjälpen skulle LL kunna få en 2% av lakerspucken.Pengarna som LL får från lakerspucken ska i första hand täcka de högre resorna till bortamatcherna.Jag vet att det finns personer som är villiga att jobba med detta.Frågan är bara hur Lakers ska få reda på det. Att skicka mail eller ringa hjälper tyvärr inte
Till er som skulle vilja jobba frivilligt med detta kan väl skriva under här för att visa att det finns intresse från medlemmarna i LL att ha en bra fungerande Lakerspuck.Detta kommer vi alla att tjäna på