Jerry till Hammers???

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Jerry till Hammers???

Inläggav MEL » tis maj 10, 2005 12:21 pm

Enligt kvällposten är Jerry Andersson (Troja) ett av namnen på 3 aktuella tränare för Halmstad Hammers, men den som klubben först och främst är ute efter är Magnus Svensson tidigare spelare i Leksand nu tränare för Rapperswill Schweiz (Österrike). Den 3:e personen är en tränare som senast tränat Brynäs J-20 lag
MEL
Forumdemon

Inläggav carl » tis maj 10, 2005 1:19 pm

Jerry har ju gjort mycket nytta för Troja genom åren. Samtidigt är det aldrig bra att en person sitter på samma arbetsplats för länge. Jag tror det skulle gynna både Jerrys utveckling och Troja om han och Troja gick skillda vägar en stund.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon

Inläggav PutteA » tis maj 10, 2005 1:22 pm

carl skrev:Jerry har ju gjort mycket nytta för Troja genom åren. Samtidigt är det aldrig bra att en person sitter på samma arbetsplats för länge. Jag tror det skulle gynna både Jerrys utveckling och Troja om han och Troja gick skillda vägar en stund.

Håller med dig Carl, tror att framför allt Troja behöver lite nytt blod som läget är.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Puck På Pung » tis maj 10, 2005 1:47 pm

För mig är Jerry ett riktigt intressant namn och skulle det bli honom tycker jag det är ett mycket bra val.

Min favorit till posten är dock Magnus "Sigge" Svensson. Kommer ihåg honom som spelare och han var en av mina största favoriter i Tre Kronor på den tiden. Självklart svårt att veta vad han kan som coach, men är det en tiondel av vad han kunde som spelare är det enormt bra.

Tommy Jonsson ska jag allvarligt talat säga att jag inte vet ett endaste dugg om.
Mitt tips - 05/06 slår Gräsberg igenom!
Användarvisningsbild
Puck På Pung
Forumentusiast

Inläggav Per Carlsson » tis maj 10, 2005 2:20 pm

Fy f*n MEL. Jag trodde först att du menade Jeremias "Jerry" Gäry" Augustin. :oops:

:wink:
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Inläggav MEL » tis maj 10, 2005 2:31 pm

Per Carlsson skrev:Fy f*n MEL. Jag trodde först att du menade Jeremias "Jerry" Gäry" Augustin. :oops:

:wink:

Kom på detta efter att jag skrivit inlägget, men lite kul var det, sorry!!! :wink:
MEL
Forumdemon

Inläggav Räven » tis maj 10, 2005 4:55 pm

Tycker jag hörde att han tackat nej, han har ett kontrakt med Troja, men var smickrad av förslaget.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Hofnar » lör maj 14, 2005 10:11 am

Det mest bestående minnet av Sigge, är när han satt i omklädningsrummet och stortjöt när Leksand hade trillar ur förrförra gången. Kommentarerna var av arten att det var såååå synd om Leksand.

Visst är det fint med killar som vågar visa känslor.
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
Användarvisningsbild
Hofnar
Forumentusiast

Återgå till Silly Season