Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Mygel skrev:Ska alla lämna ert skepp?? Ser ut som om ni kommer att ha ett helt nytt ishockeylag nästa säsong om denna utvecklig fortsätter. Kanske dags för namnbyte oxå?
Min gissning är att det kommer att ske en rejäl satsning inom klubben för att ligga på övre halvan av den nya allsvenskan som kommer att vara sten tuff. Ni kanske kommer att få en riktigt trevlig säsong 2005/2006.
Lakers00 skrev:Jag blir orolig när hela laget ska bytas ut.
c70t5 skrev:Lakers00 skrev:Jag blir orolig när hela laget ska bytas ut.
Ässcch, hur tror du det hade sett ut om man knappt ändrat om någonting i laget - snacka om att Vi hade varit ett stryklag kommande säsong. Alla spelarna som fått gå hittills är ju inga skrällar direkt. Nä, jag tror att detta kommer att bli förbannat bra och ser med tillförsikt fram mot det "nya" laget.
/T5!!
Mygel skrev:Ska alla lämna ert skepp?? Ser ut som om ni kommer att ha ett helt nytt ishockeylag nästa säsong om denna utvecklig fortsätter. Kanske dags för namnbyte oxå?
Min gissning är att det kommer att ske en rejäl satsning inom klubben för att ligga på övre halvan av den nya allsvenskan som kommer att vara sten tuff. Ni kanske kommer att få en riktigt trevlig säsong 2005/2006.!!
Varanen skrev:Någon borde undersöka hur många fler mål kompositklubborna har bidragit till under förra säsongen. Min gissning är inte ett enda.
Varanen skrev:Jag tycker VLH skulle förbjuda användningen av kompositklubbor. Den procentuella förbättringen är liten och beroende på att man har perfekt teknik i skotten. Det kostar mer än det smakar. Någon borde undersöka hur många fler mål kompositklubborna har bidragit till under förra säsongen. Min gissning är inte ett enda.
maximus skrev:Växjö Lakers har gjort ett bra förvärv utanför rinken. Ulf Eriksson från Boden blir ny materialförvaltare och flyttar med hela familjen söderöver. Kari Jaako, Bodens tränare, har gett Ulf de bästa rekommendationer.
http://www.smp.se/article.php?args=534790,102;0;0;0
puff skrev:Hur menar du då Carl. det är väl ingen sträcka med dagens kommunikationsmedel. Det är väl inte konstigare än att man flyttar för att börja med andra jobb. En förutsättning är väl att det är ett jobb ledigt att söka. Men det är kanske det som du menar. Hur kommer det sig att detta jobbet är ledigt.
Har Du någon aning om Allan fått överhuvudtaget några pengar,jag vet så,theone skrev:skicka ner Allan i J-lagen!
ge honom samma peng som han fick i A-laget då kan han inte annat ön och tacka ja!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster