Bulten

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Bulten

Inläggav shjon_fan88 » tor maj 26, 2005 6:21 pm

Klonis skrev:Hörde ett rykte om att en av våra materialare Bulten har fått lämna skutan nån som vet om detta stämmer :roll: :idea:

Bulten har fått erbjudande som matrialare på halvtid. Jag vet varför han fick lämna i så falll. Bulten kommer dit och är där i typ tre timmar (trots heltidsanställning)
Den enda som jobbar där är den andre matrialaren Allan.
Bulten har inte gjort sig förtjänt av sinna pengar.
Jag tycker det vore helt rätt att sparka bulten för han gör inte ett skit där uppe.
Vad finns det för kultur mer än Hockey i växjö?????????
Svar ingen alls.........

Bild
Finns det någon större?
Användarvisningsbild
shjon_fan88
Forumamatör

Inläggav Linda » tor maj 26, 2005 9:37 pm

Skitsnack! :evil:
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum

Bulten

Inläggav Panda » tor maj 26, 2005 10:32 pm

shjon_fan88 skrev: Jag vet varför han fick lämna i så falll. Bulten kommer dit och är där i typ tre timmar (trots heltidsanställning)
Jag tycker det vore helt rätt att sparka bulten för han gör inte ett skit där uppe.

Vadå? "Jag vet varför han fick lämna i så fall"?
Ja vet inte vem du är och va du vet, men ja kan säga att du definitivt har fel i ditt påstående här ovan!!
Bulten jobbar mellan 50-70 timmar i veckan åt Lakers under säsong! Om inte det är heltid så vet ja inte vad heltid är!!
Så att säga att han inte är förtjänt av sina pengar, och att han inte gör ett skit, är inte bara fel, utan också elakt och respektlöst!
Så, så länge du inte vet va du snackar om, tycker ja att du ska vara tyst! :evil:
Panda
Forumamatör

Inläggav shjon_fan88 » fre maj 27, 2005 7:56 pm

Panda skrev:
shjon_fan88 skrev: Jag vet varför han fick lämna i så falll. Bulten kommer dit och är där i typ tre timmar (trots heltidsanställning)

Vadå? "Jag vet varför han fick lämna i så fall"?
Ja vet inte vem du är och va du vet, men ja kan säga att du definitivt har fel i ditt påstående här ovan!!
Bulten jobbar mellan 50-70 timmar i veckan åt Lakers under säsong! Om inte det är heltid så vet ja inte vad heltid är!!
Så att säga att han inte är förtjänt av sina pengar, och att han inte gör ett skit, är inte bara fel, utan också elakt och respektlöst!
Så, så länge du inte vet va du snackar om, tycker ja att du ska vara tyst! :evil:

Jag vet vad jag snakar om. tro mig.
Bulten kommer dit och han är där kanske ganska länge men vad gör han när han är där.
INGENTING!!!!!!!!!
Han går runt och snakar med kompisar o.s.v.
Allan kommer trollgtvis inte att få förlängt. Det blir den nye matrialaren som kommer från boden plus en till under honom.
Det är en ren besvikelse att ta ort honom som har jobbat där i över 50 år och 30 av dom ideelt
Svar ingen alls.........

Bild
Finns det någon större?
Användarvisningsbild
shjon_fan88
Forumamatör

Inläggav Panda » fre maj 27, 2005 9:31 pm

Ja har inte sagt att ja tycker det är en bra idé att göra sig av med Allan, tvärt om! Att göra sig av med eldsjälar som honom är riktigt dumt! Han gör det inte för pengarna, utan för att han älskar att göra det, annar skulle han inte gjort det så länge som han har gjort... och han är absolut värd en större ersättning än han fått.
Men det betyder inte att Bulten inte gör någonting och att han inte är värd sin lön! Om han gjorde ingenting, tror du då att Jocke hade velat ha honom kvar?
Panda
Forumamatör

Inläggav Räven » fre maj 27, 2005 9:54 pm

Jag tycker att man blir lätt förvirrad över vad man hör numera, men det är väl som det ska antar jag.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » fre maj 27, 2005 10:18 pm

Det enda man hör är rykten :?
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav buck » lör maj 28, 2005 12:05 am

Jo, men ni är ganska bra på att hjälpa till att sprida skitsnacket åxå!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav shjon_fan88 » lör maj 28, 2005 11:16 am

Det är mkt skit snak som går runt men att bulten har ftt erbjudande av lakers som halvtidstjänst är från en säker källa (honom själv)
Svar ingen alls.........

Bild
Finns det någon större?
Användarvisningsbild
shjon_fan88
Forumamatör

Inläggav Räven » lör maj 28, 2005 11:20 am

Jo, då är det hundra att det är så. Det lär säkert bli bra när det hela presenteras och vad gäller ekonomiaspekterna, så är man nog mer än väl försiktigt numera, får vi hoppas.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav shjon_fan88 » lör maj 28, 2005 11:24 am

Jo men tyvär så finns det nog inte så mkt penagr att ta in den sista backen utan om jag tror rätt så får det bli en "mindre bra" back.
Svar ingen alls.........

Bild
Finns det någon större?
Användarvisningsbild
shjon_fan88
Forumamatör

Inläggav PutteA » lör maj 28, 2005 11:29 am

shjon_fan88 skrev:Jo men tyvär så finns det nog inte så mkt penagr att ta in den sista backen utan om jag tror rätt så får det bli en "mindre bra" back.

Det kommer bli en mycket bra och kompetent back med erfarenhet som går in i laget, tro mig. VLH väntar ut vissa saker nu, och jämfört med förra säsongen är man lite kyligare och vågar vänta lite.

//Putte
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav shjon_fan88 » sön maj 29, 2005 1:08 pm

det kan också stämma men dom har ju inga pengar!!!!!!!!!!!!
Svar ingen alls.........

Bild
Finns det någon större?
Användarvisningsbild
shjon_fan88
Forumamatör

Inläggav Rebecca » sön maj 29, 2005 3:33 pm

shjon_fan88, vem är du egentligen? ska jag vara ärlig så tror jag inte ett skit på vad du säger...du kan ju snacka hur mycket som helst, men det finns inte några bevis på det....snacka när du har något vettigt att komma med. Finns nog många som vet saker som du inte vet....att det inte finns pengar till någon bra back är nog också snick snack....vem är du att prata om ekonomin i Växjö Lakers...hahahaha!!!!!!
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Inläggav Xiphoid » sön maj 29, 2005 7:35 pm

Rebecca skrev:shjon_fan88, vem är du egentligen? ska jag vara ärlig så tror jag inte ett skit på vad du säger...du kan ju snacka hur mycket som helst, men det finns inte några bevis på det....snacka när du har något vettigt att komma med. Finns nog många som vet saker som du inte vet....att det inte finns pengar till någon bra back är nog också snick snack....vem är du att prata om ekonomin i Växjö Lakers...hahahaha!!!!!!

Håller med.
Bra snackat!!! :D
Xiphoid
Forumamatör

Inläggav PutteA » sön maj 29, 2005 9:49 pm

shjon_fan88 skrev:det kan också stämma men dom har ju inga pengar!!!!!!!!!!!!

Du vet väl att alla kontrakterade spelare som en förening har, har ett ekonomiskt värde.......sen kan du tänka ut resten själv......kanske!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav alfax » mån maj 30, 2005 7:12 pm

shjon_fan88 skrev:Allan kommer trollgtvis inte att få förlängt. Det blir den nye matrialaren som kommer från boden plus en till under honom.
Det är en ren besvikelse att ta ort honom som har jobbat där i över 50 år och 30 av dom ideelt

Jag håller med Rebecca ,Putte A ,Xiphoid,med flera , vad är Du ute efter "sjon-fan 88". Vet Du hur gammal Allan är , mot honom är det en ren förolämpling och skriva att han jobbat för klubben i 50 år, jag vet hur länge han har hållit på med hockeyn i Växjö och jag hoppas att han får fortsätta för detta är en eldsjäl .Men som Du, som inte har en aning om detta är det GROVT förtal att påstå att Allan hållit på i 50 år ,ta reda på lite fakta innan du skriver sådana inlägg.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav munken » tis maj 31, 2005 9:14 am

Sluta nu för helvete med era otäcka konspirationsteorier om hur ledare och spelare inte sköter sina åtaganden så fort de inte duger i klubben längre. Klubben gör oerhörda misstag just nu som kommer kosta mycket både morasliskt och intressemässigt acceptera det istället.

Så fort en spelare eller ledare inte duger så skall det alltid vara någon förståsigpåare som skall sprida insideinformation om hur illa omtyckta dom är av laget och styrelsen istället för att inse faktum. Klubben har mycket att lära. Hur skall Bulten kunna hålla sin budget när tio extra man tillkommer till truppen efter det att säsongsupptackten redan varit. I kontraktet har nämligen alla spelare rätt till sin utrustning och allt material som krävs för att kunna prestera på topp. Skyll inte på Bulten.

Tack gode gud att Öhman är tillbaka i föreningen så det kan bli lite ordning igen. Öhmna är precis vad en förening behöver, en affärsman med en förmåga att vara plump, men alltid ärlig. Han har alltid varit respekterad av spelare och ledare.
Användarvisningsbild
munken
Forumamatör

Inläggav carl » tis maj 31, 2005 9:49 am

munken skrev:Sluta nu för helvete med era otäcka konspirationsteorier om hur ledare och spelare inte sköter sina åtaganden så fort de inte duger i klubben längre. Klubben gör oerhörda misstag just nu som kommer kosta mycket både morasliskt och intressemässigt acceptera det istället.

Så fort en spelare eller ledare inte duger så skall det alltid vara någon förståsigpåare som skall sprida insideinformation om hur illa omtyckta dom är av laget och styrelsen istället för att inse faktum. Klubben har mycket att lära. Hur skall Bulten kunna hålla sin budget när tio extra man tillkommer till truppen efter det att säsongsupptackten redan varit. I kontraktet har nämligen alla spelare rätt till sin utrustning och allt material som krävs för att kunna prestera på topp. Skyll inte på Bulten.

Tack gode gud att Öhman är tillbaka i föreningen så det kan bli lite ordning igen. Öhmna är precis vad en förening behöver, en affärsman med en förmåga att vara plump, men alltid ärlig. Han har alltid varit respekterad av spelare och ledare.

Det finns alltid "kappan-efter-vinden" individer som tycker att ALLA beslut som klubben tar är riktiga. Ena sekunden dyrkas spelaren/ledaren/materialaren, men när klubben av någon anledning väljer att bryta samarbetet är plötsligt spelaren/ledaren/materialaren värdelös (och ibland även dum i huvudet). Bara för att man älskar en förening behöver ju inte det betyda att man älskar alla beslut föreningen fattar.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon

Inläggav Nille » tis maj 31, 2005 10:48 am

Jag såg ett TV-program för några år sedan om Palmemordet och alla teorier om detta. Några privatspanare hade samlats för en "kongress" på en Ålandsfärja för att utbyta heta spår. Där fanns hur många terorier som helst. Den ena värre än den andre, allt från att det var rymdvarelser som skjöt Palme till de värsta konspirationsteorier med ett antal regeringar (inklusive vår egen) inblandade. Jag tycker att forumet börjar likna Ålandsbåten allt mer. Det spekuleras i att vi har inga pengar osv och vi tävlar i domedagsprofesior. Visst förra året var ingen lysande affär och vi behöver skärpa upp ekonomin och hålla i pengarna men det är vi inte ensamma om så lägg ner gnället. Solen kommer att gå upp även i morgon. En förening på denna nivån måste tyvärr ibland fatta en del obekväma beslut och ibland göra sig av med spelare, klarar man inte att hantera detta så har man inte på denna nivån att göra. Visst var det ett misstag att skriva så långa kontrakt men nu är det gjort så det blir inte skit bättre av att vi lipar i forumet. Jag tycker ialla fall inte att någon av dessa spelare som får lämna har förtjänat sin lön under förra året, Andersson och Nyström skulle ju ha visat vägen med sin rutin och skicklighet, jag måste ju säga att jag var mycket besviken på dessa under förra säsongen. En del säger kanske att Jockes spelstil inte passar dessa spelare som fått lämna (som tydligen då inte kan anpassa sig till kollektivet) men om det är så så måste ju antingen spelarna eller Jocke bort - föreningen har valt Jocke och jag håller med i det valet.
Användarvisningsbild
Nille
Forumproffs

Inläggav theone » tis maj 31, 2005 2:11 pm

Nille skrev:Jag såg ett TV-program för några år sedan om Palmemordet och alla teorier om detta. Några privatspanare hade samlats för en "kongress" på en Ålandsfärja för att utbyta heta spår. Där fanns hur många terorier som helst. Den ena värre än den andre, allt från att det var rymdvarelser som skjöt Palme till de värsta konspirationsteorier med ett antal regeringar (inklusive vår egen) inblandade. Jag tycker att forumet börjar likna Ålandsbåten allt mer. Det spekuleras i att vi har inga pengar osv och vi tävlar i domedagsprofesior. Visst förra året var ingen lysande affär och vi behöver skärpa upp ekonomin och hålla i pengarna men det är vi inte ensamma om så lägg ner gnället. Solen kommer att gå upp även i morgon. En förening på denna nivån måste tyvärr ibland fatta en del obekväma beslut och ibland göra sig av med spelare, klarar man inte att hantera detta så har man inte på denna nivån att göra. Visst var det ett misstag att skriva så långa kontrakt men nu är det gjort så det blir inte skit bättre av att vi lipar i forumet. Jag tycker ialla fall inte att någon av dessa spelare som får lämna har förtjänat sin lön under förra året, Andersson och Nyström skulle ju ha visat vägen med sin rutin och skicklighet, jag måste ju säga att jag var mycket besviken på dessa under förra säsongen. En del säger kanske att Jockes spelstil inte passar dessa spelare som fått lämna (som tydligen då inte kan anpassa sig till kollektivet) men om det är så så måste ju antingen spelarna eller Jocke bort - föreningen har valt Jocke och jag håller med i det valet.
:golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap: :golfclap:
kan inte annat än applodera och hålla med till 100%
May the strongest win!
Användarvisningsbild
theone
Forumamatör

Inläggav Räven » tis maj 31, 2005 3:50 pm

Det är riktigt att föreningen valt Jocke, men man kan inte heller säga att det är helt och hållet spelarnas fel. För så vettiga är vi samtliga, att vi förstår att vissa spelare inte funkar i vissa spelsystem. Säsongen innan var exempelvis Nyström "kung" och i år kallas han av somliga för "lipsill", en märklig förändring må jag säga.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav carl » tis maj 31, 2005 3:59 pm

Räven skrev:Säsongen innan var exempelvis Nyström "kung" och i år kallas han av somliga för "lipsill", en märklig förändring må jag säga.

Ja, det är just det här jag menar. Någon som tidigare varit kung blir lipsill på ett par veckor, vilket kan tyckas aningen märkligt! Även formuleringar i likhet med "jag har varit mycket besviken på dessa spelare under säsongen" blommar ikapp med syrénen. Den sortens formuleringar om spelarna var betydligt mer sällsynta före klubben offentliggjorde sitt beslut........Av någon konstig anledning trillar polletten ner ungefär samtidigt som klubben offentliggör sitt beslut!
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon

Inläggav Räven » tis maj 31, 2005 4:46 pm

Det är inget annat än efterkonstruktioner, det var likadant med Arup, det började skrivas negativt om honom, då han inte tog skott utan passade istället, men hela tiden så trodde man att hans självförtroende skulle komma tillbaka, det handlade nog inte bara om det utan det var annat som gjorde att han inte funkade i laget. Säsongen innan jublade folk när han klippte till med sina slagskott. För den skull behöver det inte läggas skuld på Fagervall vilket jag säkert blir anklagad för nu.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Nille » tis maj 31, 2005 4:54 pm

Räven, jag menar inte nödvändigtvis att det är spelarnas "fel". Ibland förändras saker och då måste man anpassa sig till den verkligheten man befinner sig i. Man kan älta rätt och fel i all evighet utan att komma någonstans. Jag tror inte att någon vettig människa som följt med Lakers under några år vill se den brist på jämnhet som vi har visat upp framförallt förra säsongen men även året innan (under grundserien). Något måste göras och det har man nu gjort. Ibland måste man våga fatta svåra beslut och det har man gjort. Om dessa beslut är rätt eller inte får vi sedan avläsa i tabellen. Ingen kan väl säga annat än att det har sett rätt oangagerat ut under vissa matcher och det håller inte.
Användarvisningsbild
Nille
Forumproffs

Inläggav Räven » tis maj 31, 2005 5:06 pm

Nille: Nä, jag håller med dig om det. Förra året var en tämligen stor omställning för spelarna med tanke på nya spelidéer och andra spelarroller, vilket flera inte var vana vid, eller kunde vänja sig vid. Och det är som du säger omöjligt att skilja ut vem som gjort felen och till vilken vikt.

Men jag tycker det är lite konstigt som jag skrev tidigare, kan ta Nyström igen, när hans treårskontrakt skrevs så visste jublet inga gränser och nu är han inte mycket värd i mångas ögon. Där tycker jag att han fått bära en för stor del av skulden. Nyström har sin åsikt klar över den roll Fagervall gav honom och som han inte kunde anamma fullt ut. Men den som anklagar Fagervall härinne är inte mycket värd det vet vi sedan tidigare. Jag tycker att Nyström tillfört vårt lag så pass mycket att jag åtminstonne kommer ihåg honom som en härlig och bra spelare, Men senaste säsongen stod han inte att känna igen.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav buck » tis maj 31, 2005 9:11 pm

Jag har själv haft Jens som en favorit tidigare år... bjöd på sej själv o var rolig att se på isen.
MEN... visst borde han vara en såpass proffessionell spelare med den rutin han har, att han kan rätta sej efter tränaren och hans spelsystem/ideer? Tror knappast att en skådespelare som drar Stefan och Krister-skämt under en Hamletföreställning skulle bli så långlivad exempelvis.

Näe, jag tycker ändå att han, eftersom han själv erkänner att han och Jocke inte snackar samma hockeyspråk, kanske skulle gjort som Einarsson. Tacka för sig och bett att få sitt kontrakt anullerat.
Då hade han iaf i mina ögon varit större än nu, och dessutom tror jag att både den ena och andra klubben tänker efter en extra gång innan dom anställer en som spelar om han slipper tränarns åsiker o bara får köra div.1 raider över hela plan... (jo, jag älskade att se dom... men hur bra funkar dom i allsvenskan???)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav C70T5 » tis maj 31, 2005 9:33 pm

Jens Nyström var en av mina absoluta favoritspelare i Lakersdressen fram till förra säsongen, en riktig pucktrollare som gjorde det där lilla extra på isen, publikfavorit med stort P. Förra säsongen så spelade Jesse under all kritik. Uppåkningarna genom egen defensiv zon med ett par katastrofala kroppsfinter och dribblingar framför egen målvakt för att sedan åka upp och bli av med pucken innan offensiv blå vilket resulterade kontringar mot oss, gång på GÅNG. Jens har sjunkit markant i mina ögon, det hade han inte behövt göra, han hade kunnat ta beskedet med att han inte var önskvärd i klubben på ett mycket mer proffessionellt sätt, jag menar han behöver ju inte sitta tankspridd hur länge som helst för att begripa att hans spelsätt/kapacitet tyvärr inte passar in i dagens Växjö Lakers. Växjö Lakers har ju klarlagt att man med god hand velat hjälpa Jens Nyström med ett liknande kontrakt med någon annan klubb - och det skulle inte vara några som helst problem. När sedan Jens Nyström spottar och snackar en massa skit om Växjö Lakers både i smålandsposten och i den norra lokalblaskan - jag köper inte det, så fruktansvärt lågt och amatör"panik"aktigt, vad tror han att han ska tjäna på det, sympatier från folk och supporters eller? Jag kan försäkra herr Nyström att det blir precis tvärtom. Hade Nyström gjort som Einarsson och insett uppenbarliga saker och ting så hade han blivit ihågkommen som kungen i Lakerdome, nu kommer herr Nyström bli ihågkommen som en bitter skvallerkärring i lokalblaskorna, tyvärr!

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Räven » tis maj 31, 2005 10:21 pm

Men snälla någon, vet ni precis hur säsongen har varit, hur tonlägen med mera har yttrat sig.
Jag håller med om att en tränares åsikter och spelidéer ska gälla, men forfarande passar inte Fagervalls idéer in på en mängd av spelare, som fullständigt kommer bort sig. Ni är väl några som kanske känner Jens och har förtroende för honom, ta och snacka med honom innan ni dömer ut honom. Jag kommer alltid att ha en positiv bild av honom som gett oss så mycket härlig hockey.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav buck » ons jun 01, 2005 7:15 am

Skillnaden, Räven, är ju att det finns spelare som FÖRSÖKER iaf... en sak Jens inte verkar gjort..
det är skillnaden.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav Linkan » ons jun 01, 2005 7:20 am

Är det här det enda vi har att prata om på silly season om
bulten..... Tycker Allan alltid ska vara kvar och bulten får man
se vad som händer med. Är det ingen som hör några roliga
rykten istället för snacka om sparkade spelare och matrialare
man blir depprimerad....... :(
Lakers o Fbk i hjärtat.
Bild
Användarvisningsbild
Linkan
Forumentusiast

Inläggav Räven » ons jun 01, 2005 10:15 am

buck: Du kan ha rätt i det, det enda jag har hört från säsongen angående vad som sagts är bara "rykten" och det har vi väl sagt att de ska man i stort sett hålla för sig själv.
Vi vet väl kanske inte hur stämningen varit mellan just dessa spelare. Men det är historia nu, vad jag försöker säga är att jag alltid kommer att se Jens som en bra och härlig hockeyspelare som tillfört vårt lag mycket. Förra såsongen blir en parantes då jag tror att det handlade om en konflikt som inte gick att lösa på ett bra sätt.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav dozze » fre jun 03, 2005 7:21 pm

Handlade inte denna Topic om bulten??
Vad har han med Fagervall och Arup & co (och olof palme) att göra??
8O 8O 8O
Ni svävar ju ut värre än värsta politiker... :lol:
//Ja ska bli rik, tänker bli talpedagog i Skåne. :)
Användarvisningsbild
dozze
Forumamatör

Inläggav Poliwag » fre jun 03, 2005 8:00 pm

dozze skrev:Ni svävar ju ut värre än värsta politiker... :lol:

...eller privatspanare.
Användarvisningsbild
Poliwag
Forumamatör

Inläggav Gäst » fre jun 03, 2005 8:38 pm

shjon_fan88 skrev:Det är mkt skit snak som går runt men att bulten har ftt erbjudande av lakers som halvtidstjänst är från en säker källa (honom själv)

Ska han brygga kaffe då? :wink:
Gäst

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season