Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:Charlamov skrev:Det är inga stjärnlirare direkt du vill se Putte som räddar Lakers i nöden. Tänker på att du försvarar Augustins bedrövliga insats mot LHC och nu vill du se Daggen?!?! Har du råkat ut för Checking against Head?
Var någonstans har jag försvarat Gärrys insats mot LHC????
Och mig veteligen har vi i nuläget endast Gurra, Daggen som forwards samt Heed och Linder som backar att tillgå när någon av ordinarie utgår. Och eftersom en kedja består av 3 spelare så måste ju någon av dessa två gå in och täcka upp AJ:s plats, eller? Och Hallam har valt Gurra med Daggen på bänken, och jag påpekade att jag skulle gjort tvärtom. Men det är klart, hade jag haft Ovechkin eller Crosby att välja på istället för Daggen så hade ju valet kanske inte hamnat på Daggen. Så varken du eller jag kan ju trolla med knäna, och som jag sa, så vad jag vet i alla fall, så är det bara Gurra och Daggen vi har att välja mellan, stjärnspelare eller inte.
rawspont skrev:Börja med att titta på plus och minus separat under säsongen. Då ser du att Augustin rankas nr 6 i Växjö vad gäller plus och nr 12 vad gäller minus. Vad gäller minus ligger han på mediannivå med andra ord, det är inte dåligt, men det är inte direkt en förmåga att lyfta fram utifrån att man har bortsett ifrån den.
Charlamov skrev:
vlk ifrågasatte varför Augustin fick spela istället för Björn i Senaste matchen-tråden efter LHC. Då svarade du "Håller inte med om Augustin då han och Berglund var mycket bra mot FBK!". Jag håller med i att dom var bra mot FBK men det har väl inget att göra med att han var usel mot LHC!?!? Då undrar man ju varför Vampola blev bänkad mot LHC när han var så bra mot FBK?
Sen har du en poäng i att man inte har så mycket att välja på när det bara finns Daggen och Gurra till hands när folk saknas. Ett grymt sparkapital...
Talismanen skrev:Synd att Växjö är mätta på es-hockey efter inte ens 2 säsonger. Är ju en sjukt viktig match ikväll. Ser ut att bli sämsta siffran ever i vida. Men vi som är där får fan i mig föra ännu mer liv. Fullt ös på VS nu allihopa. Tänk att det är lördag och släpp loss allt ni har.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 41 gäster