Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Mygel skrev:Jag hoppas att jag inte trampar Jonstorparna på tårna nu när jag skriver att Jonstorp har mer eller mindre alltid varit den lilla klubben i närheten av Ängelhom dit spelare, som inte direkt platsar eller inte har lust att satsa så mycket i Rögle, går. Många spelare som har spelat i Rögle har blivit fostrade i Jonstorp och sen gått över i junior åldern. När de inte har nått A-laget så har de lirat med polarna i främst Jonstorp.
Tror inte att vi har något gnabb med varandra. Känns mer som om vi lever i väldigt nära symbios eller något.
Rebecca skrev:Mygel skrev:Jag hoppas att jag inte trampar Jonstorparna på tårna nu när jag skriver att Jonstorp har mer eller mindre alltid varit den lilla klubben i närheten av Ängelhom dit spelare, som inte direkt platsar eller inte har lust att satsa så mycket i Rögle, går. Många spelare som har spelat i Rögle har blivit fostrade i Jonstorp och sen gått över i junior åldern. När de inte har nått A-laget så har de lirat med polarna i främst Jonstorp.
Tror inte att vi har något gnabb med varandra. Känns mer som om vi lever i väldigt nära symbios eller något.
Detta tycker jag låter fantastiskt bra! Önskar att det var så mellan oss, Troja och Taif, men tyvärr inte. Jag skulle gärna vilja se Marcus Eriksson här eller Sebastian Arvidsson nästa säsong, men tror inte det inträffar... Klubbarna ska kunna vara "vänner" och på ett eller annat sätt utan problem kunna hjälpa varandra, så som vi hjälpte troja med pengar när de hade det som mest krisigt...eller har jag fel?
Toyspeed skrev:Rebecca skrev:Mygel skrev:Jag hoppas att jag inte trampar Jonstorparna på tårna nu när jag skriver att Jonstorp har mer eller mindre alltid varit den lilla klubben i närheten av Ängelhom dit spelare, som inte direkt platsar eller inte har lust att satsa så mycket i Rögle, går. Många spelare som har spelat i Rögle har blivit fostrade i Jonstorp och sen gått över i junior åldern. När de inte har nått A-laget så har de lirat med polarna i främst Jonstorp.
Detta tycker jag låter fantastiskt bra! Önskar att det var så mellan oss, Troja och Taif, men tyvärr inte. Jag skulle gärna vilja se Marcus Eriksson här eller Sebastian Arvidsson nästa säsong, men tror inte det inträffar... Klubbarna ska kunna vara "vänner" och på ett eller annat sätt utan problem kunna hjälpa varandra, så som vi hjälpte troja med pengar när de hade det som mest krisigt...eller har jag fel?
Intressant.... Så du kan tänka dig att Lakers ska skicka ner en av sina toppforwards till TAIF ifall dom skulle behöva ytterligare en målspruta??
Rebecca skrev:Detta tycker jag låter fantastiskt bra! Önskar att det var så mellan oss, Troja och Taif, men tyvärr inte. Jag skulle gärna vilja se Marcus Eriksson här eller Sebastian Arvidsson nästa säsong, men tror inte det inträffar... Klubbarna ska kunna vara "vänner" och på ett eller annat sätt utan problem kunna hjälpa varandra, så som vi hjälpte troja med pengar när de hade det som mest krisigt...eller har jag fel?
Rebecca skrev:Detta tycker jag låter fantastiskt bra! Önskar att det var så mellan oss, Troja och Taif, men tyvärr inte. Jag skulle gärna vilja se Marcus Eriksson här eller Sebastian Arvidsson nästa säsong, men tror inte det inträffar... Klubbarna ska kunna vara "vänner" och på ett eller annat sätt utan problem kunna hjälpa varandra, så som vi hjälpte troja med pengar när de hade det som mest krisigt...eller har jag fel?
Malul skrev:självklart var det en win-win!
det som jag personligen tycker är lite märkligt med den matchen är att det känns som vi fick mer skit än rosor för den matchen...jantelagen är väl med på ett hörn som alltid tror jag..
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 12 gäster