Hatramsor?

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Fröken Svår » fre nov 25, 2005 3:28 pm

Dragkampslakej skrev:Var tyvär inte med själv i Oskarshamn när moore körde igång vi hatar lakers. Efter en stund fick de tydligen svaret från LL att vi älskar IK. Både mostrar och kusiner boende i Oskarshamn tyckte detta var det häftigaste de hört, snacka om ödmjukhet och tydligen tystnade Moore, de visste inte hur de skulle ta det.

hehe ... nåt i den stilen ja!
Användarvisningsbild
Fröken Svår
Forumproffs

Inläggav lakejfoffe » fre nov 25, 2005 3:36 pm

SkellefteAIK skrev:Jag tycker inte ni ska börja med hat ramsor men tycker knappt att man kan kalla nåt ett derby utan hat..

Håller med till 100% . Ett derby utan hat är nästan samma sak som att en katt älskar en hund. Ett derby ska vara med hat mot motståndarna och kärlek till sitt lag! Jag är tyvärr inte med i LL än, men kommer att bli så snart som möjligt!
lakejfoffe

Inläggav Fredrik R » fre nov 25, 2005 3:40 pm

lakejfoffe skrev:
SkellefteAIK skrev:Jag tycker inte ni ska börja med hat ramsor men tycker knappt att man kan kalla nåt ett derby utan hat..

Håller med till 100% . Ett derby utan hat är nästan samma sak som att en katt älskar en hund. Ett derby ska vara med hat mot motståndarna och kärlek till sitt lag! Jag är tyvärr inte med i LL än, men kommer att bli så snart som möjligt!

:ajaj:
Användarvisningsbild
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Inläggav Charlamov » fre nov 25, 2005 4:26 pm

lakejfoffe skrev:

Du VALPEN... det är bättre att du går med i en kennelklubb... så kan du fortsätta skälla på katterna!!!
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

Inläggav Fredrik R » fre nov 25, 2005 4:34 pm

Charlamov skrev:
lakejfoffe skrev:

Du VALPEN... det är bättre att du går med i en kennelklubb... så kan du fortsätta skälla på katterna!!!

Helt rätt, bli inte medlem i lakejerna om du ska hata :ajabaja:
Användarvisningsbild
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Inläggav buck » fre nov 25, 2005 10:21 pm

Tråden sanerad.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav lakejfoffe » lör nov 26, 2005 12:37 am

Jag hade inte tänkt att gå med i LL bara för att hata. Men jag tycker att det är naturligt att hata Troja, Nybro, TAIF, Rögle osv. De sjunger hatramsor om oss, varför inte göra dem också irriterade? Jag älskar lakers, men hatar alla andra lag.
lakejfoffe

Inläggav PutteA » lör nov 26, 2005 2:29 am

lakejfoffe skrev:Jag hade inte tänkt att gå med i LL bara för att hata. Men jag tycker att det är naturligt att hata Troja, Nybro, TAIF, Rögle osv. De sjunger hatramsor om oss, varför inte göra dem också irriterade? Jag älskar lakers, men hatar alla andra lag.

De e just de som gör oss unika i sammanhanget. Vi har valt, till skillnad mot mängden att inta en annan hållning. Jag måste säga att det många gånger är roligare att se fågelholkarna i motståndarklacken, när dom inser att deras hatramsor inte biter på oss, dom får inget mothugg, utan vi fortsätter bara att stötta våra röda, gula, blå!! Ja menar, dom sätter ju allt hat i vrångstrupen, när vi tex svarar More på deras "Vi hatar Lakers" med "Vi älskar IK". Det såg ut som 100 uggleholkar på andra sidan.

Nä, vi fortsätter på den inslagna vägen. Vi har ett varumärke idag, med diverse ingredienser som vi själva format, and That´s It!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav antonius » sön nov 27, 2005 11:50 am

EROK ingen bryrs sejj om att du blev medlem för 4 år sedan ..ska jag skriva ner det ?
Angel Islet Army
antonius
Forumentusiast

Inläggav erok » sön nov 27, 2005 12:47 pm

antonius skrev:EROK ingen bryrs sejj om att du blev medlem för 4 år sedan ..ska jag skriva ner det ?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

OK :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Daniel » sön nov 27, 2005 12:50 pm

jag tyckte det var ganska intresant att få reda på att
Erok varit medlem så pass länge

:wink: :D
Daniel
Forumterrorist

Inläggav Softich » sön nov 27, 2005 3:20 pm

Hatramsor kommer spontant, man sitter inte och letar på internet efter hatramsor!
Mentalitet de Brigade Sud.
Användarvisningsbild
Softich
Forumamatör

Inläggav erok » sön nov 27, 2005 3:46 pm

Vet inte om jag kan hålla med dig Softich.Hatramsor kommer väl inte spontant.För i så fall skulle vi haft dem redan i klacken.Men icke har vi haft dem och det är jag väldigt glad över.Därimot kommer hatramsor från folk som inte vågar stå imot trycket av att andra klackar hatar en.
Låt dem hata oss..Men som det ser ut nu så är det väl att det bara är 2 som är inne på det.Blir det hatramsor i klacken så sätter jag mig på sittplats .Det var inte detta personerna som startade LL ville.Finns det personer som vill fördärva LLs possitiva namn som har välkommnats i hela Sverige så slutar jag att stötta LL och kommer enbart att stötta VLH.
Synd bara att resorna kommer bli dyrare
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav antonius » sön dec 04, 2005 11:25 am

sluta lipa erok !för fan. ''reserna bir dyrare'' ''sk bara stötta vlh'' men för fan
Angel Islet Army
antonius
Forumentusiast

Inläggav dolitle » sön dec 04, 2005 11:40 am

antonius skrev:sluta lipa erok !för fan. ''reserna bir dyrare'' ''sk bara stötta vlh'' men för fan

eftersom att du inte är medlem så kanske du inte vet att bortaresorna är billigare för medlemmar i LL.
Användarvisningsbild
dolitle
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » ons dec 21, 2005 7:02 pm

Efter att ha läst på både Taifs och Lakers forum så hoppas jag att vi slipper diskutera hatramsor här inne framöver.
Tack till den del Taifare som gorde fel. hoppas inga Lakejer gör om samma misstag :wink:
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Räven » ons dec 21, 2005 7:47 pm

Märkligt, för jag har ringa förståelse för hatramsor, jag fattar dem inte alls. Jag hyllar Lakers Lakejer för att ni har den inställning ni har, för den vinner solklart i längden.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav alleballe » lör jan 21, 2006 10:50 pm

Jag startade en forum tråd för Ca: 4 mån sen om att vi borde ha fler hatramsor, Jag hade fel, Vet ni varför Rögle sjunger hatramsor? nej? Jo bara för att dom inte har hittat sitt "jag" i supporter sverige, Ingen klack vinner image på att slåss härja eller som i detta fallet sjunga nidvisor, INGEN! Lakers Lakejer har hittat sitt jag som flera andra klackar, Det är därför vi också är kända över hockey sverige som en av sveriges mest ödmjuka Klack.. Det är något att vara stolt över.. Btw I sommras var jag ute me farssan och reste i dom norra delarna av sverige, Där träffade jag en kille som Var väldigt angagerad i Frölunda IF's hockey förening, han berättade om deras förra klack som söp sig fulla sjöng sjuka visor etc. det är ingeting som frölunda är stolta över? inte direkt nej, Jag tänker inte klandra någon klack varesej aia eller ngn annan, JAg vill bara inte att LL ska bli som dom så att man behöver stå och skämmas över att man varit så dum och inte orkat att säga emot, Mvh. alleballe

ps. läjkers lakäjer Ftw 8)
Har du inget liv? - skaffa WoW
Användarvisningsbild
alleballe
Forumamatör

Inläggav Dragkampslakej » sön jan 22, 2006 1:08 pm

Alleballe ! Du vann precis massor av respekt!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Inläggav Dragkampslakej » sön jan 22, 2006 1:26 pm

Det vill säga om du menar vad du skriver! Varför säga emot den andra klacken när man inte bryr sig om vad de skriker! De håller oftast på andra laget och de lära knappast ändra på det.

Alltså kul att du kommit till insikt!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Inläggav king_vlh » sön jan 22, 2006 7:19 pm

JAG TYCKER ATT VI INTE SKA HA HATRAMSOR..... men om vi lakejer typ sjunger skandal skandal en domarsakndal.. t.ex mot Almtunda var det några som skrek att vi inte skulle sjunga det....
MOT ELITSERIEN!
king_vlh
Forumamatör

Inläggav Dragkampslakej » sön jan 22, 2006 7:23 pm

Japp och jag var en av de som var emot för det var ingen dommarskandal. Det har ju diskuterats efteråt och det visar sig att han dömt väldans bra förutom den tveksamma situationen. Men i stridens hetta var du väl inte så objektiv som du borde eller?
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Inläggav Åryd Lakej » sön jan 22, 2006 7:30 pm

Dragkampslakej skrev:Men i stridens hetta var du väl inte så objektiv som du borde eller?

Nä det är vi väl alla lite till mans...för ibland så tänker man...varför skriker ja?å då blir man tyst :D
Användarvisningsbild
Åryd Lakej
Forumdemon

Inläggav Loseddos » sön jan 22, 2006 8:08 pm

antonius skrev:sluta lipa erok !för fan. ''reserna bir dyrare'' ''sk bara stötta vlh'' men för fan

Så oerhört givade att bara hacka på folk... *suck*
Goddamnit!!!
Användarvisningsbild
Loseddos
Forumterrorist

Inläggav Linda » mån jan 23, 2006 10:24 am

Härligt Alle! Äntligen har du fattat vad det handlar om! :wink: :D
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum

Hat

Inläggav IcaLakej » mån jan 23, 2006 10:26 pm

Vi lakejer är unika det är det som gör oss så BÄST,
Det är mycket trevligare att höra när man stöttar sitt egna lag, än att man kastar ur sig en massa skit mot motståndarna.
Enligt mej iaf
Dressed for Sucsess is Peter Andersson!
Användarvisningsbild
IcaLakej
Forumamatör

Inläggav Natr » fre jan 27, 2006 11:12 pm

alleballe skrev:Jag startade en forum tråd för Ca: 4 mån sen om att vi borde ha fler hatramsor, Jag hade fel, Vet ni varför Rögle sjunger hatramsor? nej? Jo bara för att dom inte har hittat sitt "jag" i supporter sverige, Ingen klack vinner image på att slåss härja eller som i detta fallet sjunga nidvisor, INGEN! Lakers Lakejer har hittat sitt jag som flera andra klackar, Det är därför vi också är kända över hockey sverige som en av sveriges mest ödmjuka Klack.. Det är något att vara stolt över.. Btw I sommras var jag ute me farssan och reste i dom norra delarna av sverige, Där träffade jag en kille som Var väldigt angagerad i Frölunda IF's hockey förening, han berättade om deras förra klack som söp sig fulla sjöng sjuka visor etc. det är ingeting som frölunda är stolta över? inte direkt nej, Jag tänker inte klandra någon klack varesej aia eller ngn annan, JAg vill bara inte att LL ska bli som dom så att man behöver stå och skämmas över att man varit så dum och inte orkat att säga emot, Mvh. alleballe

Dock har AIA blivit utnämnd till sveriges bästa klack, twice!... Var och en kör sitt race, vi kör vårt och ni kör ert, ni har iallafall min respekt för det!
Användarvisningsbild
Natr
Forumamatör

Inläggav alleballe » sön jan 29, 2006 6:47 pm

Natr skrev:
alleballe skrev:Jag startade en forum tråd för Ca: 4 mån sen om att vi borde ha fler hatramsor, Jag hade fel, Vet ni varför Rögle sjunger hatramsor? nej? Jo bara för att dom inte har hittat sitt "jag" i supporter sverige, Ingen klack vinner image på att slåss härja eller som i detta fallet sjunga nidvisor, INGEN! Lakers Lakejer har hittat sitt jag som flera andra klackar, Det är därför vi också är kända över hockey sverige som en av sveriges mest ödmjuka Klack.. Det är något att vara stolt över.. Btw I sommras var jag ute me farssan och reste i dom norra delarna av sverige, Där träffade jag en kille som Var väldigt angagerad i Frölunda IF's hockey förening, han berättade om deras förra klack som söp sig fulla sjöng sjuka visor etc. det är ingeting som frölunda är stolta över? inte direkt nej, Jag tänker inte klandra någon klack varesej aia eller ngn annan, JAg vill bara inte att LL ska bli som dom så att man behöver stå och skämmas över att man varit så dum och inte orkat att säga emot, Mvh. alleballe

Dock har AIA blivit utnämnd till sveriges bästa klack, twice!... Var och en kör sitt race, vi kör vårt och ni kör ert, ni har iallafall min respekt för det!

Jepp, :roll:
Har du inget liv? - skaffa WoW
Användarvisningsbild
alleballe
Forumamatör

Inläggav lakejfoffe » sön jan 29, 2006 9:00 pm

Har du nyss gått ut 3:dje klass och inte äns fått lära dig stava? :roll:
lakejfoffe

Inläggav alfax » sön jan 29, 2006 9:59 pm

lakejfoffe skrev:
Har du nyss gått ut 3:dje klass och inte äns fått lära dig stava? :roll:

Iså fall undrar jag om Du gått ut första klass ordet ÄNS vad betyder det .
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Fröken Svår » sön jan 29, 2006 10:07 pm

Skolexempel på uttrycket "Kasta sten i glashus". 8)
Användarvisningsbild
Fröken Svår
Forumproffs

Föregående

Återgå till Klacken