Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Charlamov skrev:Tycker det är JÄTTEBRA att det kommer i Smp först. Blir en större nyhet... ett större uppslag i tidningen än om det skulle presenteras här först.
Varanen skrev:Varenda nordamerikans målvakt har ju den bakgrunden att de försökt slå sig in i NHL. ..
Zolen skrev:Tobber skrev:Zolen skrev:Jag tror det skulle vara en ide att ta Ville tillbaka och fixa med hans bror Tomi Hirvonen, han gjorde två riktigt bra säsonger i SAIK...03/04 46 21 21 42 och säsongen 04/05 29 8 18 26. Dock har han gjort en något mer blygsam insats i Ilves denna säsongen 26 2 3 5. Kanske kan de vara aktuella?
Han har haft mycket problem med skader senaste åren.. Sen enligt det jag hört är han inte blyg på att festa lite då och då..
Menar du att Tomi skulle vara glad i att festa? eller Ville? jag vet bara att han gjort två riktigt bra säsonger i SAIK och spelat i högsta finska ligan sen ung ålder. Jag känner inte till honom så mycket, men Ville vart jag nöjd med här, dock gick han ner sig lite efter jul, synd synd!!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster