VAKNA LAKEJER

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

VAKNA LAKEJER

Inläggav Lakersfan_03 » lör aug 26, 2006 9:00 pm

Nu tycker jag att vi Lakejer har haft vårat sommarlov och nu är det våran tur att dra vårat strå till stacken.
jag vet att det är över 30 Lakejer med riktigt stort VLH hjärta som åker till Tjeckien och österrike jag är avundsjuk på er allihopa.

Den 15e September möter vi Troja/Ljungby och då ser vi med största sannolikhet hela lakers spelartrupp för första gången i Lakerdome , Tänk om alla Lakejer kom till Västra Stå och vi sjunger hela matchen rakt av som vi kommer att göra hela säsongen?.

Vad säger ni ska vi ha tokskoj den 15e september och ladda rejält till säsongen med att sjunga fram VLH till en riktig seger på träningsmatchen?.
Eller kan vi ta sista träningsmatchen också men en match måste vi träna in rösterna och ramsorna.
Vilka är på?

Vi Är lakers lakejer vi är Lakers fans
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Charlamov » lör aug 26, 2006 9:05 pm

:sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping:
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

Inläggav bobba » lör aug 26, 2006 9:56 pm

haha...det kommer inte gå om det är frisittning !! var det inte så att det skulle vara klack idag ??
When we are good they never remember When we are bad they never forget
bobba
Forumdemon

Inläggav Daniel » sön aug 27, 2006 12:59 am

bobba är det inte så att du är med i klacksektionen
då får ni väll styra upp det hela

eller du kanske inte är rätt pärson för uppgiften :roll:
Daniel
Forumterrorist

Inläggav PutteA » sön aug 27, 2006 1:02 am

Kära vänner. Jag snackar för egen del nu, men jag tror många håller med mig. När serien sätter igång kommer vi alla att stå på plats på VS. Men just nu under träningsmatcherna så är man så nyfiken, och vill följa laget och hockeyn på ett annat sätt. Man vill följa hur laget utvecklas, man vill se vilka olika spelidéer som finns, vilka olika roller spelarna får, lära sig känna igen spelarna som är nya osv osv osv. Har man i grunden ett stort hockeyintresse, så vill man i lugn och ro följa detta fram till serien börja, sen drar röjet igång. Kanske blir det en träningsmatch även för oss innan serien drar igång, eller inte, det får vi se. Det viktigaste anser jag är att vi finns där sen under varje match i SERIEN för att lyfta fram killarna till tre pinnar. Det är ju kanon att ni försöker få ihop klacken till en träningsmatch, men lyckas ni inte så är det ju ingen katastrof.....
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Coffe #800 » sön aug 27, 2006 1:12 am

jag tyckte det va skönt att sitta ner och kolla på laget faktiskt... klack kommer det bli förr eller senare... och KUL SKA VI HA !
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Tobias » sön aug 27, 2006 1:16 am

Varför är vissa så stressade, vi har aldrig hojat förrens serien dragit igång.
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me."
D. Hasselhoff
Användarvisningsbild
Tobias
Site Admin

Inläggav Per_växjö » sön aug 27, 2006 10:57 am

hum-idle skrev:vi har aldrig hojat förrens serien dragit igång.

*Host Bofors "hemma" förra försäsongen host* :wink:
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Inläggav Niles » sön aug 27, 2006 12:49 pm

Ta det lugnt, dom ska nog få det stöd dom behöver och mer än det när serien väl startar. Tills dess kan man lugnt studera laget och invänta allvaret, precis som vanligt vid den här tiden. Vi ska inte skämma bort dom redan i Augusti 8)
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » sön aug 27, 2006 2:52 pm

En idé bara men vi får väl ta och vänta tills det drar igång på allvar då..
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Dragkampslakej » sön aug 27, 2006 7:56 pm

inte så stressad men det är kul med klacken att få håja ite för lagrt. Men jag ksn vänta tills vi möter Aik hemma. Men det var ju roligt med kick off för lakejerna i Alvesta i fjol. Det enda jag hoppas på är att klacken presenterar sig rejält när vi väl gör det.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Inläggav baronen » sön aug 27, 2006 9:52 pm

Är du full eller, bofors borta först :twisted:
Användarvisningsbild
baronen
Forumentusiast

Inläggav Dragkampslakej » sön aug 27, 2006 10:03 pm

baronen skrev:Är du full eller, bofors borta först :twisted:

Nä då inte det minsta berusad men jag kan inte åka med till Karlskoga ser du! Första hemmamatchen AIK 1:e oktober en söndag om jag inte minns fel.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Inläggav ruppo » sön aug 27, 2006 10:12 pm

Japp, det stämmer bra det!
Användarvisningsbild
ruppo
Forumdemon

Inläggav Lakersfan_03 » fre dec 29, 2006 12:37 pm

Ja säger ännu en gång .
VAKNA LAKEJER även vi kan bättre än såhär låt lakers spela dåligt låt de spela urdåligt men vi ska fan inte förlora läktarmatcher i lakerdome mot en 50 manna klack.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Niles » fre dec 29, 2006 12:54 pm

Vi behöver ju inte nedvärdera oss mer än nödvändigt. Dåliga, absolut..jättedåliga..svårt att vara riktigt bra med det spelet. Mina händer åkte inte ens upp vid 2-3 reduceringen, brukar bli en reflex annars. Förlust mot en klack man knappt hörde, nej.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » fre dec 29, 2006 1:04 pm

Deras klack höll igång betydlgt mer än våran men när vi sjöng måste ja säga vi hördes betydligt mer NÄR vi sjöng. Vi är kända för att alltid stötta VLH vem gömmer invasion malmö och storförlusten där ?. i Nybro ska alla vara hesa hela detta året
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav blodymarry » fre dec 29, 2006 7:03 pm

håller med lakers fan -03 helt å hållet...I Nybro ska vi visa vad lakejerna kan gå för. Sedan hoppas jag det håller i sig hela-07 också :P :P
Användarvisningsbild
blodymarry
Forumamatör

Inläggav alfax » fre dec 29, 2006 8:00 pm

Niles skrev:Vi behöver ju inte nedvärdera oss mer än nödvändigt. Dåliga, absolut..jättedåliga..svårt att vara riktigt bra med det spelet. Mina händer åkte inte ens upp vid 2-3 reduceringen, brukar bli en reflex annars. Förlust mot en klack man knappt hörde, nej.

Jag instämmer ,Du och jag måste nog gå till ÖRON-läkare för jag hörde dem inte mycket ,i så fall efter matchen var slut ..men innan .
Tycker det är löjligt att från sittplatspublik höra att lakejerna är dåliga..när hjälper NI till ..JO om lakers leder med 2-3 mål då solar ni er i glansen av vad lakejerna gör i VARJE match.
Blir så förbannad när det kommer såna här klagomål mot DE som jobbar för stämningen i LAKERDOME och sen får bara skit så fort det tar emot .
STÄLL ER DÄR SJÄLVA ,NI SOM KLAGAR NI HAR JU LÖSNINGEN HUR MAN SKA GÖRA !!!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Återgå till Klacken