Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
buck skrev:Men sen kan man ju undra anledningen...
Om de vill stå bland LL, sjunga och heja på sitt lag... varför ändra ett vinnande koncept?
GQ skrev:buck skrev:Men sen kan man ju undra anledningen...
Om de vill stå bland LL, sjunga och heja på sitt lag... varför ändra ett vinnande koncept?quote]
Ett "Vinnande" koncept, nu har jag inte vart i Växjö och bevittnat LL och dess sjuka påhitt, men lite har man väl hört, och de har ju inte de positivaste inställningarna till att utvecklas till något bättre precis, de verkar inte ha någon positiv inställning alls om jag sak vara ärlig, nåja. Se till att ge snubbarna en chans för fan, annars kommer jag och styr upp ;D
MerdaLakersLakejerSomTrorUltrasÄrHuliganer...
MoralTanterÄrNiAllihopaAllihopaAllihopa
LaKaj skrev:Jag måste säga att dessa grabbar hade en fantastisk energi och tillför mycket om de uppträder som de gjorde mot IKO. Kul! Bra jobbat, pojkar!
Niles skrev:För min del får killarna kalla sig vad dom vill, vi har redan en klack som fungerar alldeles utmärkt. Man behöver inte försöka uppfinna hjulet när det redan finns. Om några sen ändå vill kalla sig ditt eller datt spelar mig kvitta. Det enda viktiga är väl att alla står upp som en enad supporterskara för laget. Eftersom det redan finns är det inte mycket mer att diskutera.
Niles skrev:För min del får killarna kalla sig vad dom vill, vi har redan en klack som fungerar alldeles utmärkt. Man behöver inte försöka uppfinna hjulet när det redan finns. Om några sen ändå vill kalla sig ditt eller datt spelar mig kvitta. Det enda viktiga är väl att alla står upp som en enad supporterskara för laget. Eftersom det redan finns är det inte mycket mer att diskutera.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster