Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Piggelin skrev:->Antonius, dessa "småslynglar" var också de enda som vakterna behövde ingripa mot.
Du vet ju vad ni gjorde på toaletten och på läktaren bl.a.
Att sedan, när Johan Markusson kommer fram och gör tummen upp mot
klacken efter matchen, bemöta honom med två långfinger är inte vidare moget.
Piggelin skrev:Kolla här.
Här har vi tuffingarna i Växjö Inferno som inte vågar visa sitt ansikte.
http://vaxjoinferno.forumportal.se/inde ... 053e95ad79
Eskil skrev:Sluta Lipa...
Inser ni inte att om LL och Inferno/ ultras går skilda väga kommer det inte finnas någon "klack" kvar. Som en i mängden så ser man att det finns ca 10 från LL som alltid sjunger och försöker och det finns 10-15 från Inferno/ ultras som alltid sjunger, även när det går dåligt. alla andra på västra stå sjunger med när Laget leder och spelar bra, annars skiter dem i det. Det är därför jäkligt viktigt att denna "kärna" alltid finns med på matcherna och sjunger så det kan dra med sig att fler öppnar käftarna. Har även haft sittplats någon gång och ärligt talat så hör man knappt vad som sjungs när man sitter i mitten eller en bit bort. skulle det då bli bättre om det försvann en grupp på 15 personer som alltid sjunger?
Sen fattar jag inte varför ni tjabbar om regler inom grupper o dylikt. I vissa grupper är det tillåtet att bua när ens lag ligger under med 3-0 mot ett bottengäng och inte kommer över mittplan med pucken. Medans i vissa andra grupper (läs LL) får man inte svära.
gurra skrev:LL behöver inte vara sveriges snällaste supporter förening, va fan spelar det för roll om ni har bra rykte bland borta supportrar, herregud.
Tänk till lite, det skadar inte att inte vara sveriges snällaste klack.
Piggelin skrev:->Patricia84. du behöver inte oroa dig.
Det kommer att kallas till ett möte med Lakers Lakejer och dom så kallade Ultrash, vi får väl se hur många av er som dyker upp då.
Som sagt, öga mot öga.
Det kommer förmodligen också att komma representanter från Lakers.
baronen skrev:Jag har slutat skriva här på forumet sen jag började inse att dem som verkligen brinner för Lakers, stöttar, sjunger, säljer halva potten, you name it, inte skriver här.
Dem som sitter här och tror att dem vet så mycket har så fel. 90 % läser tidningen om laget och har aldrig varit på en match för fan
Vad jag har fattat det så har inte Växsjö Inferno gjort något bortsett ifrån det som står ovan? Eller vad säger du Piggelin, du som vet allt?
Det jag tycker dom gör är att dra ner på stämmningen.
Dom tycker det är KUL att vara kaxiga och hota folk (på avstånd)
Ultraz
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster