...Hallsteinn "Halle" Völundarson är på gång och här vill jag ha er hjälp. Vad skall jag ställa för frågor? Vad vill just du veta? Alla tips är välkomna. Och man behöver inte vara medlem i LL för att bidra. AIA-Mygel kanske har en kluring på lut?
Jag kommer välja fritt utifrån de uppslag ni kommer med.
Hur ser vår ordförande på insamlingen till supporterspelaren VLH har. Är han själv med på en 20a eller två för att få se en så bra spelare som möjligt i lakers i höst.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Gott med lite input gubbar! Någon mer måste undra något...kom igen. Det gnälls över att det publiceras för lite på hemsidorna. Här har vi anledningen. Vad är det för mening att skriva något när alla redan vet allt de vill veta? Malul och Erok är de enda som får kritisera i min bok framöver...
kommer det jobbas på att kanske få nogåt extra utav medlemskapet i LL ? för mig är det ointressant vad jag får för jag anser det vara fullt tillräckligt men det har nämts av andra som vill vara medlemmar men inte känner att det är värt det så därför tyckte jag det var en fråga att ställa i alla fall
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
varför detta nu då prem??? lakers sköter ju detta kanon som det är. Bara det att dom inte gitter redovisa det. Låt LL istället få reda på hur mycket det är som kommer in å redovisa det istället. Bara krångligt för dem som redan är med att behöva medela banken om ett nytt konto där pengarna ska sättas in på
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Grattis till utmärkelsen. Även om jag inte känner dig eller är med i lakejerna så tror jag av nån anledning att du är ett utmärkt val
Har bara en allmän fråga till Lakejerna. Hur går beslut till om nya klackramsor. Är det styrelsen som avgör? ramsorna ni har skakat fram hittills, har varit av bra "kvalla". Man får väl avvakta och se vad som kommer. För det känns som att det vore kul med nån ny.
satan en fråga som kanske är den viktigaste av dem alla. Växjö är ju ingen stor stad precis, utan här borde väl de lokala föreningarna sammarbeta än mer för att bli så starka som möjligt. Hur ser du på ett sammarbete av något slag med eastfront??
Intervjun är gjord, artikeln påbörjad, och jag åker till Finland i morgon. Alla frågeställningar ovan är besvarade. Vad glad jag blir över att Eddan längtat efter intervjun. Få se om jag orkar skriva färdigt den ikväll då...bara för det.