Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
friberg skrev:får väl säga välkommen då
läste detta på A blaskan vad evert sa.
– Vi har sagt att vi ville få in tre backar av toppklass i truppen inför kommande säsong, men sedan kom Per in i bilden och vi har hittat en specifik roll till honom, så han räknas utöver de här tre toppbackarna.
vad menar evert med om att han räknas utöver de här tre backarna,
menar han att det ska in 3 till eller?
teddy skrev:Japp enligt madhawk. Ett kanonförvärv anser jag. Måste ha lite elitserierutin på backarna med
Thelemakos skrev:Tycker ni har värvat bra hittills för att vara nykomling. Men detta känns som en riktig Mats Trygg-värvning som desperata HV lr Frölunda skulle kunna göra nu när de måste skära ner lite.
Men antar att Evertsson är ute efter rutinen. Mkt annat lär han inte få av Hållberg iaf, som vart utter garbage under flera års tid nu.
sid skrev:Thelemakos skrev:Tycker ni har värvat bra hittills för att vara nykomling. Men detta känns som en riktig Mats Trygg-värvning som desperata HV lr Frölunda skulle kunna göra nu när de måste skära ner lite.
Men antar att Evertsson är ute efter rutinen. Mkt annat lär han inte få av Hållberg iaf, som vart utter garbage under flera års tid nu.
Ursäkta men det där va nog det sämsta jag läst på länge Per Hållberg anser jag kan vara en riktigt trygg värvning och det är nog det närmaste man kommer Mats o ingen desperado värvning som du pratar om.
friberg skrev:skönt ja vil inte se han i Lakersdressen mera då han varken presterat el gjort nån nytta för laget mer än att suttit på botbänken.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 25 gäster