Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Som Öhman sa, du behöver inte gåBlixten skrev:Det är kriminella priser för en vanlig arbetare med familj
Möjligt att du kan boka paketet redan i helgen...men enligt artikeln så kan man göra det först kommande vecka.dolitle skrev:Nu ska jag inte göra som Varanen, utan jag ska se träningsmatcherna
Paket bokas i helgen!
Bra Lakers!
Apropå TV-matcher, är det bara på en Canal+ -kanal som visar ES? Tänkte om man kan välja den kanalen i ett 8 favoriter-paket. Eller måste man köpa hela Canal+-paketet?Räven skrev:Det ordnar sig alltid, det lär för min del sorgligt nog bli en hel del tevematcher, men jag hoppas att även dessa kan ge pengar till Lakers.
Hur funkar det mer konkret för att få ner det på teven? Behöver man något tillbehör för denna åtgärd?Räven skrev:Via C-Sport funkar det bra, kopplar det via teven och enligt en kompis som sett sitt favorit-Es-lags matcher på det viset. Det är ett bra val, den som ser alla hemmamatcher kan på detta sättet också se alla bortamatcher.
Lakershjärta71 skrev:Hur funkar det mer konkret för att få ner det på teven? Behöver man något tillbehör för denna åtgärd?Räven skrev:Via C-Sport funkar det bra, kopplar det via teven och enligt en kompis som sett sitt favorit-Es-lags matcher på det viset. Det är ett bra val, den som ser alla hemmamatcher kan på detta sättet också se alla bortamatcher.
KalleB skrev:Men jag förmodar att våran pub kommer att visa bortamatcherna likt förra sässongen på storbild?
Coffe #800 skrev:KalleB skrev:Men jag förmodar att våran pub kommer att visa bortamatcherna likt förra sässongen på storbild?
SJÄLVKLART kommer Poseidon visa matcherna på storbild !!!
Sergej skrev:har inte läst hela tråden, men har någon koll på när styckbiljetterna släpps?
//Sergej
IceWOMEN skrev:Sergej skrev:har inte läst hela tråden, men har någon koll på när styckbiljetterna släpps?
//Sergej
Dom släpps 1/9. Lakejkortet är ett prisvärt alternativ Du kan läsa mer om det här: http://www.lakerslakejer.se/news/se/224-nu_slapper_vi_lakejkortet_fritt
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 7 gäster