Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
nature skrev:Ja men värva 2 st Mitjas till för all del. Allt är bättre än situationen vi är i nu.Hellre 2 st backar till som håller hög AS klass än inga backar alls, vad har vi att förlora? Mitja platsar säkert i vårt första kedja i dagsläget, säger väl en hel del.
Evertsson har ju uppenbarligen ändå inte hittat något mer av intresse än just Robar.Primeau skrev:Är det enbart av ekonomiska skäl som man väljer budgetlösningen Mitja Robar, så fattar inte jag varför man värvade Mike Iggulden. På forwardsidan såg det riktigt bra ut redan innan han värvades. Bättre då att satsat dom pengarna på en stabil back. En som man vet levererar i ES redan från dag 1.
Malul skrev:Mitja lekte med ryssar o kommer leka med FBK-are nu istället.
Stoffe skrev:Fast det fiinns fortfarande en del backar lediga som har Elitserierutin! Majesky,Skrbek,Niniima och idag försvann Melichar. Lepistö (dock inte spelat i Elitserien) är fortfarande Free agent, alla väntar på vart Strålman ska ta vägen.
Nä tycker fortfarnade Mitja Robar är en riktigt märklig värvning
Svartvadet skrev:Det finns bara tre svar på din fråga:
1. För dyra
2. Vill inte spela i Lakers
3. Evertsson vill inte ha dom i laget
Make your pick
Svartvadet skrev:
Det finns bara tre svar på din fråga:
1. För dyra
Make your pick
Stoffe skrev:Svartvadet skrev:Det finns bara tre svar på din fråga:
1. För dyra
Make your pick
1: Med tanke på att Stubben skrev hur mycket pengar Evert hade att bränna i väg tror jag inte dom är för dyra!
2: Det kan jag acceptera, men det är inget som jag inte vet om,
3: Nä Evert kanske inte vill ha dom, men vi behöver spets. Det får man inte från någon Karl Pearson3
serra skrev:Herre gud vilken liv det blev bara för att man ifrågasatta en värvning gjord av Evertsson!!
Det är ju inte så att man tycker evertsson är värderlös helt plötsligt ( snarare tvärtom) men jag tycker inte sista backen som kom in var det man hade hoppats på.
Det måste man väl fan få skriva utan att man tycker att henrik är en sopa?????
Jadu egna åsikter har vi väl alltid fått ha på forumet utan att man ska få en "hästspark" i magenserra skrev:Herre gud vilken liv det blev bara för att man ifrågasatta en värvning gjord av Evertsson!!
Det är ju inte så att man tycker evertsson är värderlös helt plötsligt ( snarare tvärtom) men jag tycker inte sista backen som kom in var det man hade hoppats på.
Men att tro, det är ju lite grann som att stå på båda sidor. Vad är det som får dig att tro när andra här tycker det är en märklig värvning? För det första är det en sloven, han är bara 177cm och ingen märkvärdig statistik med tanke på att han under hela sin karriär hållit till i BC-ligor som slovenska och österikiska. Vad är det som talar för att han ska lyckas i ES?enettex skrev:serra skrev:Herre gud vilken liv det blev bara för att man ifrågasatta en värvning gjord av Evertsson!!
alla har rätt till en åsikt precis som du säger.. jag har min, du har din, nån annan har några åsikter. MEN jag tror att denna kan överraska.. det är allt jag har att säga, utan att peka på nån
Lakershjärta71 skrev:Men att tro, det är ju lite grann som att stå på båda sidor. Vad är det som får dig att tro när andra här tycker det är en märklig värvning? För det första är det en sloven, han är bara 177cm och ingen märkvärdig statistik med tanke på att han under hela sin karriär hållit till i BC-ligor som slovenska och österikiska. Vad är det som talar för att han ska lyckas i ES?enettex skrev:serra skrev:Herre gud vilken liv det blev bara för att man ifrågasatta en värvning gjord av Evertsson!!
alla har rätt till en åsikt precis som du säger.. jag har min, du har din, nån annan har några åsikter. MEN jag tror att denna kan överraska.. det är allt jag har att säga, utan att peka på nån
Hur bra mot Ryssland han var vet jag inte, men hur mycket var han med i spelet?? Det hade varit nice om man hade fått se den matchen i efterhand. Finns den på youtube eller är den laddningsbar nån annanstans?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster