Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakershjärta71 skrev:Vad är detta för möte? Har jag missat något, så säg!
utep skrev:Grymt bra jobbat ni som ordnade detta möte! Det är sådant som skapar mervärde till medlemskapet. Tusen tack!
Jag vet bara att jag förut kunde läsa på forumet att man påminde alla om det var t.ex något informationsmöte eller medlemsmöte inbokat, men nu kommer jag att läsa lite mer på LL:s hemsida.PutteA skrev:Lakershjärta71 skrev:Vad är detta för möte? Har jag missat något, så säg!
Prova börja med att läsa på LL:s hemsida, där händer en hel del!!!
Fan att man missat detta. Aldrig missat ett möte. Om jag hade läst att det stod Möte i rubriken istället för Uppladdning så hade jag också förstått att det var ett Möte det handlade om!Klonis skrev:Goddag yxskaft
Lugna ner dig! Vem rapar?Kloker skrev::lol:
LH71 - allvarligt talat, driver du med oss övriga läsare på portalen? För med handen på hjärtat, så förbannat trögt som du rapat de senaste dagarna är ju helt fucking unbelievable.
Jag påstår inte att jag är spikrak i allt som jag skriver men du verkar ju ha ett IQ jämförbart med ett foliepapper.
Skärp dig.
Lakershjärta71 skrev:Skärp dig. Lugna ner dig! Vem rapar?
PutteA, jag förstår detta. Det är ju upp till var och en att gå med i dessa forum, uppenbarligen kan man annars missa viktig information. Jag är mest besviken på mig själv att jag ignorerade trådens rubrik och sms:ets innehåll ang mötet som ni döpte till Uppladdning. Jag får ta lärdom av detta.PutteA skrev:Nu är det ju som så att vi inte kan gå ut med ett brevledes utskick så fort vi kallar till nått. Och rubriksättningen ska ju locka till läsning. Vi har använt alla medier vi har tillgång till för att informera om detta: hemsidan, forumet, Facebook, Twitter och SMS! Mer än så här ska vi inte behöva göra. Och sett till anslutningen av folk nådde vi nog ut till ganska många!
Talismanen skrev:Nä! Jag tror helt enkelt inte du är rakryggad nog för att komma på ett sånt fruntimmersmöte och säga vad du tycker.
friberg skrev:Kloker vågar nog inte visa sig bland rekorderligt folk då han kanske är rädd bli konfronterad självav folk som finns på forumet för finns det nån här inne som vet vem han är igentligen?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 14 gäster