Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
IceWOMEN skrev:Brukar sällan ha något att tillföra till Silly season men träffade en J20-spelare som pratade om JK till Södertälje.
ivc skrev:Magiskt. VÄLKOMMEN HEM JANNE!
Mike Modano skrev:Nja, känns så där... Hans hockeyfilosofi har ju några år på nacken, det var väl när han förde upp VLH med "sarg ut hockey" den funkade bäst! Efter det har det väl inte varit något vidare med hans hockeytänk?
Känns som helt fel man att skola VLHs hockeyframtid... Sarg ut och vrede
Vi har ju nått framgångar med precis tvärtom, Hallam! Spelide´och lugn
Fattar inget, förklara för mig!!??
Niles skrev:Kommer speciellt ihåg sarg-ut hockeyn i 5-1 segern mot dåvarande Elitserielaget SSK. Grishockeyramsans vagga typ. Härliga tider.
Lakershjärta71 skrev:ivc skrev:Magiskt. VÄLKOMMEN HEM JANNE!
Vad menar du med att han är välkommen hem? Har jag missat något?
Lakershjärta71 skrev:Såg artikeln på hemsidan nu. Jag har alltid gillat Janne Karlsson. Det skulle inte förvåna mig om han vid enstaka tillfällen kanske kan få en vikarierande roll i båset bredvid Sam.
Vet du vad vikariat är för nåt? Det är när man hoppar in istället för någon annan som ex har fått förhinder.vlk skrev:Lakershjärta71 skrev:Såg artikeln på hemsidan nu. Jag har alltid gillat Janne Karlsson. Det skulle inte förvåna mig om han vid enstaka tillfällen kanske kan få en vikarierande roll i båset bredvid Sam.
Varför skulle han in i båset bredvid Sam ?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Varanen skrev:Är det någon som har koll på vad coach Karlsson börjat ta tag i? Eller är han Jesus igen? Mannen alla hört talas om men ingen sett.
Såg han gå på vattnet över Trummen redan i måndags. Trodde inte mina ögon!! Sen bara försvann hanDeLarge skrev:Varanen skrev:Är det någon som har koll på vad coach Karlsson börjat ta tag i? Eller är han Jesus igen? Mannen alla hört talas om men ingen sett.
Såg han på Grand Samarkand i lördags.
vlk skrev:Tar han över J-20 nu när Calle Steen fått kicken ???
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster