Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Aleks skrev:Om den blev blåröd så kan du alltid ställa dig i East Front
Du hade inte trott mig ändå ratscore. Men klart att det är sant. Källan är Stortorget med bengaler i jämförelse med andra som inte vågar avslöja en källa för ryktesspridningar om spelare. Jackan var blå innan bengalerna släpptes ut. Hade aldrig skyllt på något annat om jag inte visste att bengalerna hade missfärgat min jacka.ratscore skrev:Saken är den att jag har väldigt svårt att tro att bengaler kan orsaka något sådant som du beskriver. Har du en bild på jackan möjligtvis?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Aleks skrev:Nu är det så här LH att det givetvis finns folk inne på detta forumet som känner personer som arbetar i klubben. Dessa sitter inne på information som de ibland delar med sig av i ett normalt socialt liv. Om man fått reda på något och sedan går ut med namn på den som berättat kan man vara säker på att inte få reda på något nästa gång. Du förlorar i förtroendekapital till människor som finns omkring dig.
Att din jacka blivit missfärgad är tråkig men jag efterfrågade inte någon källa på den händelsen. Kan påpeka för dig att stortorget och bengaler inte är en källa till att din jacka blivit missfärgad. Om det finns en person som kan bekräfta att din jacka tidigare varit blå och att röken från bengalerna missfärgade din jacka så har du funnit din källa
Aleks ja det är klart att jag känner personer som kan bekräfta att jackan var blå.elvabo42 skrev:Aleks skrev:Nu är det så här LH att det givetvis finns folk inne på detta forumet som känner personer som arbetar i klubben. Dessa sitter inne på information som de ibland delar med sig av i ett normalt socialt liv. Om man fått reda på något och sedan går ut med namn på den som berättat kan man vara säker på att inte få reda på något nästa gång. Du förlorar i förtroendekapital till människor som finns omkring dig.
Att din jacka blivit missfärgad är tråkig men jag efterfrågade inte någon källa på den händelsen. Kan påpeka för dig att stortorget och bengaler inte är en källa till att din jacka blivit missfärgad. Om det finns en person som kan bekräfta att din jacka tidigare varit blå och att röken från bengalerna missfärgade din jacka så har du funnit din källa
Vad har hänt med detta forum. Missfärgade jackor... Är alla omogna tonåringar eller är lakers en shl klubben?
Lakershjärta71 skrev:Har du funderat på om det kan vara du som är omogen? Jag skapade en tråd för seriös diskussion men så kom det några snorungar och skitade ner den. Var är de jävla moderatorerna? Om det ska vara så här så kan jag skita ner varenda tråd i fortsättningen!! Det är uppenbarligen ok.elvabo42 skrev:Aleks skrev:Nu är det så här LH att det givetvis finns folk inne på detta forumet som känner personer som arbetar i klubben. Dessa sitter inne på information som de ibland delar med sig av i ett normalt socialt liv. Om man fått reda på något och sedan går ut med namn på den som berättat kan man vara säker på att inte få reda på något nästa gång. Du förlorar i förtroendekapital till människor som finns omkring dig.
Vad har hänt med detta forum. Missfärgade jackor... Är alla omogna tonåringar eller är lakers en shl klubben?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 21 gäster