Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jocke86 skrev:Hade varit skönt om vi kunde starta direkt istället för som senaste åren då vi varit riktigt trögstartade.
Aleks skrev:Hoppas på att Nisse från manpower får en hel del minuter också om han hunnit träna en del efter skadan
StenhårtSlagskott skrev:Han är ju topscorer i CHL Inget fel att ha honom framför mål några sekunder i PP. Men varför lirar Joel P pp i 4:00 utan att skjuta då? Visades ju vem som har ett kanonskott där
Kenny jönsson skrev:StenhårtSlagskott skrev:Han är ju topscorer i CHL Inget fel att ha honom framför mål några sekunder i PP. Men varför lirar Joel P pp i 4:00 utan att skjuta då? Visades ju vem som har ett kanonskott där
Absolut håller med var lite kul att tjabba lite baraStenhårtSlagskott skrev:Kenny jönsson skrev:StenhårtSlagskott skrev:Han är ju topscorer i CHL Inget fel att ha honom framför mål några sekunder i PP. Men varför lirar Joel P pp i 4:00 utan att skjuta då? Visades ju vem som har ett kanonskott där
Så ska man ta kritik. Han var garanterat inne här på forumet och läste i första pausen
Skämt å sido. Tycker inte han varit så bra i spelet. Men han fick spela mindre i andra vilket gynnar både honom och laget. Låt honom växa lite lagom långsamt.
bratsson skrev:Det går för fort för Fasth
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Glömde Brodecki? Sen tycker jag Rahimi gjorde det mycket braStenhårtSlagskott skrev:5 lakejer:
Pesonen
4 lakejer:
Kisskinen
Reddox
Martinsson
Carnbäck
3 lakejer:
Pettersson
Josen
M. Lundberg
Rahimi
A. Lundberg
Röndbjörg
2 lakejer:
Resten!
Jocke86 skrev:Glömde Brodecki? Sen tycker jag Rahimi gjorde det mycket braStenhårtSlagskott skrev:5 lakejer:
Pesonen
4 lakejer:
Kisskinen
Reddox
Martinsson
Carnbäck
3 lakejer:
Pettersson
Josen
M. Lundberg
Rahimi
A. Lundberg
Röndbjörg
2 lakejer:
Resten!
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
nature skrev:Rosén var grym igår. Serverade riktigt fina mackor som tyvärr inte utnyttjades
Bee skrev:Nice med en ny säsong!!
Roger Melin gör alltid att matcher böljar fram o tillbaka, kul. Brynäs kommer spela seriens roligaste hockey tillsammans med Frölunda iår.. Grattis till dom
Bäst ikväll: Rosen, Calof, Högberg, Pesonen, Josen
Sämst: Martinsson, E pettersson, #19, sen också (behöver väl egentligen inte nämnas) Bohm o Reddox
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster