Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
teddy skrev:Tragiskt med så många låtsats och medgångssupportrar.
Skämmes ta mig fan.
Hade varit kul att veta den faktiska publik siffran har nog aldrig sett så lite folk i vida.teddy skrev:Tragiskt med så många låtsats och medgångssupportrar.
Skämmes ta mig fan.
nature skrev:teddy skrev:Tragiskt med så många låtsats och medgångssupportrar.
Skämmes ta mig fan.
Vad finns det att titta på?
A) vi är i princip utslagna
B) vi möter ett lag som i bästa fall håller låg AS nivå
nature skrev:teddy skrev:Tragiskt med så många låtsats och medgångssupportrar.
Skämmes ta mig fan.
Vad finns det att titta på?
A) vi är i princip utslagna
B) vi möter ett lag som i bästa fall håller låg AS nivå
vlk skrev:Nu är vi utslagna ur CHL
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Svartvadet skrev:Tycker det är lite synd att man inte testar iaf en juniskedja imorgon. Sedan köra lite individuellt med våra målskyttar, nöta skott etc
MalZon skrev:Sänds matchen enbart på Viasat?? Inte på SVTplay som alla de övriga svenska matcherna?
Mvh Jonas
Edit: Unibet
noneedforaname skrev:För den som inte har Unibet eller som vill ha svensk kommentator.
http://livetv.sx/enx/allupcomingsports/2/
Person skrev:Man ska inte klaga på domarna i SHL när man ser på CHL... Först missen på den utvisningen Rahimi skulle ha haft med sig och sedan den utvisningen Andersson fick när en Cardiffspelare dels vänder sig mot sargen, och dels samtidigt trillar ner på knä.
Men men, pinsamt att det blir 3-3 nu, skäms över detta så vet inte om jag ska fortsätta se på detta. Är ju fan bara en jäkla ångest att se detta uppträdande trots att det är en betydelselös match.
StenhårtSlagskott skrev:Person skrev:Man ska inte klaga på domarna i SHL när man ser på CHL... Först missen på den utvisningen Rahimi skulle ha haft med sig och sedan den utvisningen Andersson fick när en Cardiffspelare dels vänder sig mot sargen, och dels samtidigt trillar ner på knä.
Men men, pinsamt att det blir 3-3 nu, skäms över detta så vet inte om jag ska fortsätta se på detta. Är ju fan bara en jäkla ångest att se detta uppträdande trots att det är en betydelselös match.
Kan knappas klaga på domarna när laget kör en:hold my beer och sätter sig i baren med 3-0 ledning.
Blir det någon kiiskinen idag eller?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster