Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Stupet skrev:Vad är det Sam och Evert ser som inte vi ser undrar man?
Kloker skrev:Stupet skrev:Vad är det Sam och Evert ser som inte vi ser undrar man?
Sam ser fina lönekuvert den tjugofemte varje månad. Han sitter i tryggt säte. Han sa själv att det blir svettigt för Lakers att kicka honom med tanke på kontraktstiden som givits av Höneröven på tre år.
Höneröven rutar nog sina specar själv. Skulle inte förvåna mig att om Vida drar sig ur arenaavtalet så blir det väl Höneröven ARENA.
Kloker skrev:Tycker du det? På vilket vis har jag spårat ur? Jag vill veta. Give it to me!
Det finns ju andra nyktra skribenter som reagerat över VLHs förfall.
https://www.expressen.se/sport/hockey/b ... ingskraft/
Låt Kloker vara.StenhårtSlagskott skrev:Kloker skrev:Tycker du det? På vilket vis har jag spårat ur? Jag vill veta. Give it to me!
Det finns ju andra nyktra skribenter som reagerat över VLHs förfall.
https://www.expressen.se/sport/hockey/b ... ingskraft/
Låter dig fundera på det. Vad kan det vara?
Intressant att du nämner nyktra Sanny kritik är helt annan än din. Båda hur den levereras men också innehåll.
Du sving vilt mot allt och alla utan att någonsin träffa. Det är bara det jag menar.
Har du postat något konstruktivt eller positivt någon gång? Vilka förändringar vill du göra? Och då menar jag inte att sparka halva laget och alla tränarna samt sportchef, ordförande osv. Det är helt orealistiskt om man vill existera som en hockeyklubb.
Hur vill du göra och varför? Lite som din idol Sanny som du just länkade till. Börja där.
vlk skrev:Jag har sagt det 1000 gånger. Lev och låt leva. Var och en skriver exakt vad den vill skriva så länge det inte är kränkande mot andra. Det blir lättast så för alla.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Jag har sagt det 1000 gånger. Lev och låt leva. Var och en skriver exakt vad den vill skriva så länge det inte är kränkande mot andra. Det blir lättast så för alla.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Är ju precis det vi gör här.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster