Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Person skrev:Regelboken säger ”Tripping 57.3 Större straffet – Större straffet ska ådömas den spelare som på ett vårdslöst sätt bryter mot denna regel. Större straffet innebär även ett automatiskt game misconduct penalty”.MalZon skrev:Vill mest bara fråga, varför?!
Jag tycker det stämmer mycket väl in på Nilssons agerande.
mollers skrev:Varför står inte Bengtsson på skott till vänster om JP längre?
Haha, jag misstolkade det helt då.MalZon skrev:Person skrev:Regelboken säger ”Tripping 57.3 Större straffet – Större straffet ska ådömas den spelare som på ett vårdslöst sätt bryter mot denna regel. Större straffet innebär även ett automatiskt game misconduct penalty”.MalZon skrev:Vill mest bara fråga, varför?!
Jag tycker det stämmer mycket väl in på Nilssons agerande.
Tänkte mer på varför han gjorde det.
Svartvadet skrev:Det är ett gott tecken att kunna vinna matcher trots spelet inte sitter!
Härmapan skrev:RR gjorde bara ETT poäng ikväll och vi leder bara serien på målskillnad…
Nu MÅSTE fan huvuden börja rulla!!!!
Haha [emoji23]Härmapan skrev:RR gjorde bara ETT poäng ikväll och vi leder bara serien på målskillnad…
Jag skyller segern på domaren, helt och hållet hans fel [emoji41]Svartvadet skrev:Härmapan skrev:RR gjorde bara ETT poäng ikväll och vi leder bara serien på målskillnad…
Ja det är katastrof!! Håller inte
Användare som besöker denna kategori: Svartvadet och 4 gäster