Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Bojkottar Viasat och NHL så länge de tillåter ryska idrottsmän i ligan.DeLarge skrev:Kan rekomendera att skaffa viaplay enbart för att se Leafs matcher just nu. Pontus är otroligt framgångsrik & delaktig och kan absolut bli en ordinarie framöver! Gjorde exempelvis tre assist i senaste matchen.
Väldigt kul att följa!
Skillnad på att vara en rysk idrottare som representerar ett klubblag jämfört med ryska idrottsmän som tävlar under rysk flagg (t.ex. längdskidor/skidskytte).vlk skrev:Bojkottar Viasat och NHL så länge de tillåter ryska idrottsmän i ligan.DeLarge skrev:Kan rekomendera att skaffa viaplay enbart för att se Leafs matcher just nu. Pontus är otroligt framgångsrik & delaktig och kan absolut bli en ordinarie framöver! Gjorde exempelvis tre assist i senaste matchen.
Väldigt kul att följa!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Jag har mina principer avseende detta. Detta berör mig starkt. Enkelt val.Person skrev:Skillnad på att vara en rysk idrottare som representerar ett klubblag jämfört med ryska idrottsmän som tävlar under rysk flagg (t.ex. längdskidor/skidskytte).vlk skrev:Bojkottar Viasat och NHL så länge de tillåter ryska idrottsmän i ligan.DeLarge skrev:Kan rekomendera att skaffa viaplay enbart för att se Leafs matcher just nu. Pontus är otroligt framgångsrik & delaktig och kan absolut bli en ordinarie framöver! Gjorde exempelvis tre assist i senaste matchen.
Väldigt kul att följa!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Det går att säga att en idrottare inte får åka under en viss flagg, men att häva en spelares kontrakt pga var de är födda tror jag rent av skulle kunna bestridas juridiskt.
bratsson skrev:*Den 24-årige centern avslutar därmed slutspelet med åtta poäng (6+2) på sju matcher. I grundserien noterades Holmberg för 22 poäng (10+12) på 38 matcher och i NHL stod den tidigare Växjöcentern för 13 poäng (5+8) på 37 matcher med Maple Leafs."
Bra säsong pöjken gör
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 13 gäster