Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nja, han är inte i närheten av en form som anstår en center i en förstakedja kan jag tycka.Varanen skrev:Kossila börjar komma i form igen. Kan vi få till SH-spelet kan det bli en rolig kväll.
PutteA skrev:Vi är alldeles för ojämna i matcherna. I början är det ett lag på banan. På en sekund skiftar det utan att vi tagit betalt och rätt var det är står det 1-0 till motståndaren. Efter det vinner vi knappt en tekning, inga närkamper, inga lösa puckar. Det är en sak när vi skiftar tempo i matcherna, men detta är ju bara lojt, från ingenstans???
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Towen skrev:Vi mörkar lite för att explodera i slutspelet. Några trevliga initiativ från Dylan och Zach idag. De kommer bara bli bättre. Hoppet om POLE lever SAIK borta har vi bl a kvar. Det blir en jäv*a rysare.
Det jag funderar mest över idag är vad LEKKERIMÄKI kunde fått för utväxling hos oss.. Vilket självmål att inte haka på Noah.
Noah är en liten besvikelse , faktiskt. Hans uteblivna utveckling tillsammans med Kossilas kräftgång gör att centersidan vacklat betänkligt sen efter jul.Dysterqvist skrev:Towen skrev:Vi mörkar lite för att explodera i slutspelet. Några trevliga initiativ från Dylan och Zach idag. De kommer bara bli bättre. Hoppet om POLE lever SAIK borta har vi bl a kvar. Det blir en jäv*a rysare.
Det jag funderar mest över idag är vad LEKKERIMÄKI kunde fått för utväxling hos oss.. Vilket självmål att inte haka på Noah.
Eh va?
Behöver Lekkerimäki mer utväxling? 19 mål hittills, 4a i totala målligan.
Östlund hos oss däremot, inte direkt utväxling på honom efter JVM anser jag. Trodde han skulle ta jättekliv och bli en light version av EP40, men Noah är just nu ljusår från honom.
EP40 hade inte varit i närheten av att vinna poängligan 2018 om han blivit placerad i tredjekedjan med Ludde N…vlk skrev:Noah är en liten besvikelse , faktiskt. Hans uteblivna utveckling tillsammans med Kossilas kräftgång gör att centersidan vacklat betänkligt sen efter jul.Dysterqvist skrev:Towen skrev:Vi mörkar lite för att explodera i slutspelet. Några trevliga initiativ från Dylan och Zach idag. De kommer bara bli bättre. Hoppet om POLE lever SAIK borta har vi bl a kvar. Det blir en jäv*a rysare.
Eh va?
Behöver Lekkerimäki mer utväxling? 19 mål hittills, 4a i totala målligan.
Östlund hos oss däremot, inte direkt utväxling på honom efter JVM anser jag. Trodde han skulle ta jättekliv och bli en light version av EP40, men Noah är just nu ljusår från honom.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 10 gäster