Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Den nostalgin orkar inte min själ idag. Med honom som kapten tolererades inte den hockey vi presterat i slutspelet.Varanen skrev:Du kan alltid göra som jag kommer göra nu: Sätta på en DVD med best of Josefsson i SH.
Nä, tänker inte heller titta men vill inte ens höra talas om reportage om kastratsångaren Everbergs överlyckliga träslöjdlärare!vlk skrev:Jag skiter totalt i vilka som vinner nu. Nu tar jag semester från hockeyn. Kommer inte att titta mer. Väl mötta i augusti.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Jag slår vad om mina barn att det”skämtet” kommer på bröllopet… [emoji2961]Daste skrev:Nähepp, vad säger ni? Ska vi starta en tråd med förslag på skämt Martinsson kan dra på Everbergs bröllop? Han har ju några teman att jobba med. Kanske nått om att han verkligen inte borde behövt köpa någon present "Med tanke på att.. Ja, ni vet, den kom ju i förväg"? Eller nått om att han haltade lite i kyrkan.. Eller kanske nått om att han inte vill dra ut på saker utan gillar att smita iväg lite innan alla andra?
Härmapan skrev:Jag slår vad om mina barn att det”skämtet” kommer på bröllopet… [emoji2961]Daste skrev:Nähepp, vad säger ni? Ska vi starta en tråd med förslag på skämt Martinsson kan dra på Everbergs bröllop? Han har ju några teman att jobba med. Kanske nått om att han verkligen inte borde behövt köpa någon present "Med tanke på att.. Ja, ni vet, den kom ju i förväg"? Eller nått om att han haltade lite i kyrkan.. Eller kanske nått om att han inte vill dra ut på saker utan gillar att smita iväg lite innan alla andra?
Fy fan vilken jävla sopa - säger som tidigare talare - tack och hej!
Men fattar ff inte hur det kan bli 5+20…
Ok, är det det man tar för så borde ju en sån som ”Tyrre” få livstid med sina 100%-satsande sena chargingar…Daste skrev:Härmapan skrev:Jag slår vad om mina barn att det”skämtet” kommer på bröllopet… [emoji2961]Daste skrev:Nähepp, vad säger ni? Ska vi starta en tråd med förslag på skämt Martinsson kan dra på Everbergs bröllop? Han har ju några teman att jobba med. Kanske nått om att han verkligen inte borde behövt köpa någon present "Med tanke på att.. Ja, ni vet, den kom ju i förväg"? Eller nått om att han haltade lite i kyrkan.. Eller kanske nått om att han inte vill dra ut på saker utan gillar att smita iväg lite innan alla andra?
Fy fan vilken jävla sopa - säger som tidigare talare - tack och hej!
Men fattar ff inte hur det kan bli 5+20…
Uppsåt att skada.
Towen skrev:Nu är det ju aldrig helt rättvist att jämföra färska känslor med åldrade - men spontant känns det här uttåget som det mest SMÄRTSAMMA sen vi gick upp i högsta ligan. Mot Frölunda I förrfjol t ex, var vi hårt skadedrabbade. Och vi hade en spännande ny tränare på ingång i Jörgen. 2016/17, då vi vann serien (för första ggn) och åkte ut oväntat mot Malmö i kvarten, var vi ännu nya i toppen och som supporter red man fortfarande på första guldet från 2015. Nu, som etablerad toppklubb är kravställningen där efter - och att åka ut i FYRA RAKA, är ALDRIG okej någonstans. Jag ger FAN i hur jämna matcherna varit. NOLL vinster i en semi är en SKAM.
Nu hoppas jag man gör jobbet i analysen, och vågar sätta ribban för ett BÄTTRE lag nästa säsong.
Att sporten skall behöva dö redan i april
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster