Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Såg ärligt talat för djävligt ut , hoppas det var en synvillaStenhårtSlagskott skrev:Robert såg riktigt rostig ut på rören
Kiiskinen var ju klappkass hela försäsongen, vissa ville ju skicka honom innan serien startade.vlk skrev:Såg ärligt talat för djävligt ut , hoppas det var en synvillaStenhårtSlagskott skrev:Robert såg riktigt rostig ut på rören
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Det var därför jag skrev att jag hoppas det var en synvilla.Person skrev:Kiiskinen var ju klappkass hela försäsongen, vissa ville ju skicka honom innan serien startade.vlk skrev:Såg ärligt talat för djävligt ut , hoppas det var en synvillaStenhårtSlagskott skrev:Robert såg riktigt rostig ut på rören
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Några hundra bedömtalfax skrev:Ni som var på jippot var det många taifare där?
Det är ju fullständigt bedrövligt att höra detta. Man tar sig för pannan.Svartvadet skrev:"Men till torsdagens träningsmatch mot Nybro Vikings saknas hälften (Otto Koivula, Karl Henriksson och Félix Robert) av de sex nya spelarna på grund av skador.
– Det är ju tråkigt att komma in som ny spelare och vara borta. Vi vet sedan tidigare att Kalle kommer vara borta ganska länge. Även Félix tror jag blir borta lite längre."
Konstiga värvningar vi gör, har nästan blivit Evertssons grej. Lite som en bilmekaniker som budar hem trasiga bilar på auktion - ge de tid och sälj dyrt
ExpressenMalZon skrev:Kan man se matchen nånstans förutom live?
MalZon skrev:Kan man se matchen nånstans förutom live?
Svartvadet skrev:MalZon skrev:Kan man se matchen nånstans förutom live?
Har du inte SMP så har de två månader gratis utan bindningstid just nu, då får du också så du kan se på Expressen
Tre nya forwards skadade direkt måste vara någon för av rekord.bratsson skrev:Ja tur vi har bra bredd, skador på nyckelspelare i början av säsongen med tillhörande poängtapp kan bli jobbigt att hämta upp sedan.
Vet inte om Jörgen någonsin har haft en go försäsong och säsongsstart med alla spelare friska och satta kedjor. Men det kanske är för mycket att be om...
Svartvadet skrev:Den ende som ser urusel ut, som vanligt, är Martinsson. Försäsong är så inte hans grej...
Användare som besöker denna kategori: DeLarge och 5 gäster