Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
BHC-support skrev:Ni dissar Fokin totalt efter att ha sett honom i sådär två, tre matcher i serien. Anledningen: Att han inte spelar i Växjö "Lakers" såklart.
Att någon seriekonkurrent till Hammerskopian Växjö kan ha en elitseriespelare i laget svider tydligen ordentligt...
Lycka till i fortsättningen men be McDonald´s öka sponsringen så ni kan köpa er lite ödmjukhet. Det kan vara bra att den dagen plånbokssatsningen tar stopp och det börjar gå tungt.
BHC-support skrev:Om herr Fokin återfunnits i det ihopköpta Växjö Sjöarna då hade det minsann låtit annorlunda.
NiGy skrev:Jag måste nog hålla med BHC-support lite i alla fall!
Huru vida Lakers är mer eller mindre köpelag än dom andra i div 1 ids jag inte kommentera.
Fokin är ju en spelare med erfarenhet som inte många i serien kan mäta sig med! MIF valde honom utav någon anledning, jag tror inte att dom klantade sig.
Läs Custermo:s intervju! Han säger att det finns ingen elitspelare som kommer till div 1 och åker åttor runt backarna här! En man gör inte laget men jag tror nog att Fokin hade platsat i vilket lag som!
Att sedan inte BHC har fungerat som lag hittills i serien är beror nog inte på Fokin.
Jag hade inte haft något emot att se honom i Lakers färger!
Man åker inte fort på skridskorna om man har Fokin som ryggsäck!
Han kanske inte är den bästa men han är nog j-vligt nyttig att ha i laget!
mackan skrev:
Jo men det var väll inte det som det handlade om, Aftonbladet skrev att han var suverän och överlägsen denna serien, men han har inte utmärkt sig för att vara det!
Han har juh kapaciteten men det har han inte visat fullt ut...
mackan skrev:BHC-support skrev:Ja, tänk. En hel hög ihopköpta spelare...
E fokin fostrad i BHC??
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster