Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersfan_03 skrev:f.d spelaren Henrik ''blomman'' blomqvist har tydligen gjort bra ifrån sig i norska ligan.
?
teddy skrev:Lakersfan_03 skrev:f.d spelaren Henrik ''blomman'' blomqvist har tydligen gjort bra ifrån sig i norska ligan.
?
Hm vilken svensk spelare skulle ha gjort bort sig i den norska ligan. Ingen. Motsvarar ju division ett klass tydligen.
Lakersfan_03 skrev:f.d spelaren Henrik ''blomman'' blomqvist har tydligen gjort bra ifrån sig i norska ligan.
#54 skrev:Lakersfan_03 skrev:f.d spelaren Henrik ''blomman'' blomqvist har tydligen gjort bra ifrån sig i norska ligan.
Va har han slutat
Bizon skrev:Vem är det som säger att han inte passade in i laget?? Hade väl aldrig några problem att passa in, det var väl inte av den anledningen som han fick lämna eller?
Det är många som skriver det och jag undrar om det är något jag har missat?
Lakersfan_03 skrev:Bizon skrev:Vem är det som säger att han inte passade in i laget?? Hade väl aldrig några problem att passa in, det var väl inte av den anledningen som han fick lämna eller?
Det är många som skriver det och jag undrar om det är något jag har missat?
Det var väll utanför hockeyn som hans problem uppstod.
i VLH tröjan skötte han sig utmärkt tycker jag.
Fetisov skrev:Varför älta detta ämne. Handlar det om att strö salt i såren, eller?
Om det går bra för grabben skall vi väl vara de första att gratulera.
det gör vi varje gång någon lämnar klubben, eller hur?
Pesse skrev:Roligt att det går bra för killen i Norge. Det är ju omöjligt att ogilla honom som spelare, om man säger så. Sen har han säkert mognat som människa också - man utvecklas mycket i den åldern.
Jag tycker inte att det är så konstigt att han bekräftar intresset, det är ju inte direkt ovanligt att spelare gör det.
Men vetefasiken hur bra han skulle vara i elitserien. En sån som Ejdepalm känns ju bra mycket bättre isåfall, eller hur?
Rebecca skrev:Pesse skrev:Roligt att det går bra för killen i Norge. Det är ju omöjligt att ogilla honom som spelare, om man säger så. Sen har han säkert mognat som människa också - man utvecklas mycket i den åldern.
Jag tycker inte att det är så konstigt att han bekräftar intresset, det är ju inte direkt ovanligt att spelare gör det.
Men vetefasiken hur bra han skulle vara i elitserien. En sån som Ejdepalm känns ju bra mycket bättre isåfall, eller hur?
Det håller jag fullständigt med om. Men det klart Blomman har ju en grym tajming i tacklingarna. Nej men skämt å sido, Johan är en stabilare och jämnare back, han känns helt trygg på isen..mycket spelskicklig!
Pesse skrev:Rebecca skrev:Pesse skrev:Roligt att det går bra för killen i Norge. Det är ju omöjligt att ogilla honom som spelare, om man säger så. Sen har han säkert mognat som människa också - man utvecklas mycket i den åldern.
Det håller jag fullständigt med om. Men det klart Blomman har ju en grym tajming i tacklingarna. Nej men skämt å sido, Johan är en stabilare och jämnare back, han känns helt trygg på isen..mycket spelskicklig!
Båda är nog elitseriematerial egentligen. Faktum är att ett backpar med Blomman och Johan vore helt okej, även i elitserien. En defensiv tacklare och en spelskicklig kille. Johans skott går ju inte för hackor heller och han är bra defensivt, tycker jag.
Blomman - en publifavorit!
Rebecca skrev:Pesse skrev:Rebecca skrev:Pesse skrev:Roligt att det går bra för killen i Norge. Det är ju omöjligt att ogilla honom som spelare, om man säger så. Sen har han säkert mognat som människa också - man utvecklas mycket i den åldern.
Båda är nog elitseriematerial egentligen. Faktum är att ett backpar med Blomman och Johan vore helt okej, även i elitserien. En defensiv tacklare och en spelskicklig kille. Johans skott går ju inte för hackor heller och han är bra defensivt, tycker jag.
Blomman - en publifavorit!
Tycker det bästa med Johan är att han är lika bra framåt som bakåt. Han är lugn och säker, gör sällan några "indianare". Han känns som sagt trygg och stabil när han är på isen. Frågan är bara om vi får behålla honom??
Rebecca skrev:Charlamov skrev:Tråden handlar om Blomman och Djurgården. Förmodar att mer inte behöver skrivas. Resterande punkter har visst egna trådar...
/ Ordningsmannen
Ok förlåt!
Charlamov skrev:Rebecca skrev:Charlamov skrev:Tråden handlar om Blomman och Djurgården. Förmodar att mer inte behöver skrivas. Resterande punkter har visst egna trådar...
/ Ordningsmannen
Ok förlåt!
Rebecca skrev:Charlamov skrev:Rebecca skrev:Charlamov skrev:Tråden handlar om Blomman och Djurgården. Förmodar att mer inte behöver skrivas. Resterande punkter har visst egna trådar...
/ Ordningsmannen
Ok förlåt!
Ibland råkar man glida in på lite annat...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 12 gäster